Skip to main content

Mijn huidige abo ‘sneller internet’ 500/500 met tv basispakket en vaste lijn bellen zou ik graag upgraden naar internetsnelheid van 1000/1000.

Ik zie door de bomen t bos niet meer hoe dat nu te doen, moet ik ‘Hussel’ selecteren? geen idee maar ik wil geen mobiel internet van KPN wel mag de vaste bellijn vervallen want gebruik ik al jaren niet meer-)

Ik heb nu nog een V9 experiabox, moet die dan ook vervangen worden?

hij werkt prima maar of dat ook nog zo is op gbit snelheid?…

krijg ik automatisch een box12 thuis?

Ik ben erg bang dat er dingen verkeerd gaan als ik niet echt goed weet wat aan te klikken in MijnKPN dus vandaar eerst maar even hier.

Hallo @Highflow als je binnen je bestaande verouderde pakket geen 1000/1000 kunt kiezen, moet je kiezen voor Hussel, of je daar een ander modem voor nodig hebt bepaalt KPN.

Kies dan alleen voor vast internet en tv kijken.

Met mobiel internet heb je niets te maken.

Succes.

 


@Highflow,

Waarom zou je 1000/1000 Mbit/s willen hebben? Gebruik je dan zoveel internetdata? 😉 Meestal volstaat 500/500 Mbit/s voor consumenten prima! 👌 Ik vraag dit even uit nieuwsgierigheid. 😁


Hallo @Highflow als je binnen je bestaande verouderde pakket geen 1000/1000 kunt kiezen, moet je kiezen voor Hussel, of je daar een ander modem voor nodig hebt bepaalt KPN.

Kies dan alleen voor vast internet en tv kijken.

Met mobiel internet heb je niets te maken.

Succes.

 

Mijn dank Jan! ja mijn abo is al wat jaartjes…  tijd gaat snel he -)

in ieder geval deed de KPN postcode en huisnummer check me vertellen dat 1000/1000 beschikbaar is dus vermoed dat het huisje in de wijk is aangepast in afgelopen jaren, toen de tijd was 500/500 het maximale wat ik kon krijgen, was een van de 1e glasvezelaansluitingen, heb zelfs meegeholpen met aanleggen lol had toch vrije dag en zag dat de monteurs in tijdnood kwamen.


@Highflow,

Waarom zou je 1000/1000 Mbit/s willen hebben? Gebruik je dan zoveel internetdata? 😉 Meestal volstaat 500/500 Mbit/s voor consumenten prima! 👌 Ik vraag dit even uit nieuwsgierigheid. 😁

ja. ik ben een erg grootverbruiker zo te zeggen lol  idd een doorsnee persoon zal t niet nodig hebben


Hallo @Highflow zelf heb ik ook al een half jaar een Gigabitverbinding en ben er erg tevreden mee, wat anderen er van zeggen of het je wel nodig hebt bla bla, niets van aantrekken, gewoon doen.

 


Hallo @Highflow zelf heb ik ook al een half jaar een Gigabitverbinding en ben er erg tevreden mee, wat anderen er van zeggen of het je wel nodig hebt bla bla, niets van aantrekken, gewoon doen.

 

Zover ik zie is Gbit in nederland lang niet meer zo ongewoon dus wil ook een beetje met de tijd mee , sinds de aanleg geen storingen gehad van betekenis en uitermate tevreden👍