Skip to main content

Goedenavond,

22 juni kreeg ik een brief dat ons internet gratis verhoogd zou worden naar 200mbit/s. 5juli kregen we een email dat dit binnen week zou gebeuren. 

Tot op heden 21juli hebben wij nog geen internetsnelheid verhoging.

Gebeld met de klantenservice en die gaf aan er niks aan te kunnen doen. Het zou gaan om een hele speciale afdeling die dit regelde. Ik moest maar een klacht indienen. 

Dat lijkt mij echter niet nodig, is er hier iemand die het wel kan oplossen?

Erjan

Goedemiddag @Erjan en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt! Wat is op dit moment de stand van zaken, nog steeds hetzelfde of heb je inmiddels al meer duidelijkheid? Een klacht indienen lijkt me ook niet nodig, een wat vreemd advies als je het mij vraagt. Als het nog nodig is, kijk ik graag even met je mee. Zou jij in dat geval je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Ik heb vandaag de brief ook gekregen dat ik gratis naar 200 Mbit/s wordt omgezet.  Nog geen mailtje trouwens.

Ik heb geen TV+ abo dus geen migratie naar de nieuwe abo vorm. Husssel abo.

Nu is mijn vraag: gaat 50Mbit/s snelheid bij de oude abo vorm er dan eindelijk uit en wordt vanaf nu 100 Mbit/s? de standaard? Zoals bij  de TV+ abo vorm?


Ik heb vandaag de brief ook gekregen dat ik gratis naar 200 Mbit/s wordt omgezet.  Nog geen mailtje trouwens.

Ik heb geen TV+ abo dus geen migratie naar de nieuwe abo vorm. Husssel abo.

Nu is mijn vraag: gaat 50Mbit/s snelheid bij de oude abo vorm er dan eindelijk uit en wordt vanaf nu 100 Mbit/s? de standaard? Zoals bij  de TV+ abo vorm?

Goedemorgen @ITVkijker en dank voor jouw bericht :)

De minimale snelheid van Hussel is/was 50 Mbit/s en deze wordt inderdaad verhoogd naar 100 Mbit/s!