Skip to main content

Hi, 

Al een tijdje zit ik te worstelen met mijn upload snelheid van mijn Ps5. Ik heb een 1gb down/upload abonnement. 
 

Heb alle stappen al geprobeerd wat ik zo online kon vinden en niks helpt. Heb Kpn gekozen omdat het voor het gamen wel aantrekkelijk klinkt alleen zie ik daar helaas niks van terug. Ik merk ook dat het de ene week 130upload is en dan 2 weken later een upload van 3,4 zou iemand mij hier aub meer informatie over kunnen geven.
 

  • Cat6 kabel rechtstreeks vanuit het modem aangesloten op de ps5.
  • Andere kabels getest.
  • Gaming monitor van 1ms 
  • Upload snelheid bekabeld via een laptop max haalbare kom ik uit op 130upload.
  • Mijn Ping is niet stabiel tijdens het gamen het varieert van 30/20/15ms en het voelt aan als 1000ms.

dat is normaal sony heeft een dynamische upload cap


@MR_CHIP 

dat weet ik, alleen is het probleem niet alleen op de ps5 maar ook op andere apparaten 


je hebt het in dit topic over de ps5

begin eerst eens met een computer/laptop bekabeld op het modem te testen


@MR_CHIP Dat heb ik al gedaan als je op me topic kijkt staat er ook dat ik maar op 130 uitkom met de laptop. En dat is bekabeld met een cat5e kabel en ook met een cat6 kabel getest, maar kom niet hoger uit dan 130upload. 


wat zijn de modem waardes ?


Hallo @Eren Kaya, balen dat de upload snelheid van jouw 1 Gbit/s verbinding niet naar wens is. Ik raad je aan om de check in het volgende artikel te doorlopen: