Skip to main content

Dag!

 

Ik ondervind helaas hetzelfde issue als in dit topic:

 

 

Kan het zijn dat jullie nog iets moeten ‘aanvinken’ ? Ik ben de checklists die ik her en der al gezien heb al eens bij langs gegaan. Er ligt gigabit netwerk hier en m’n desktop pc is zgan.

Zouden jullie willen kijken?

@Erik_ @MennoG78 ik kan dat ook niet vinden.

 

Daarnaast, mijn IP adres is dus inderdaad aangepast. Wat een bende dit ook. Betaal je de hoofdprijs voor een (goede?) provider, gericht op communicatie. En wat doen ze niet? Communiceren. Gisteravond hele avond bezig geweest om alles weer een beetje op de rit te krijgen. En het enige wat ze telefonisch aangeven; ‘dien maar een klacht in’. Ja nee, daar ben ik mee geholpen. Wie compenseert die uren? 

dat gebeurt bij zoveel providers 


@Erik_ @MennoG78 ik kan dat ook niet vinden.

 

Daarnaast, mijn IP adres is dus inderdaad aangepast. Wat een bende dit ook. Betaal je de hoofdprijs voor een (goede?) provider, gericht op communicatie. En wat doen ze niet? Communiceren. Gisteravond hele avond bezig geweest om alles weer een beetje op de rit te krijgen. En het enige wat ze telefonisch aangeven; ‘dien maar een klacht in’. Ja nee, daar ben ik mee geholpen. Wie compenseert die uren? 

dat gebeurt bij zoveel providers 

zeker waar ziggo veranderd gewoon om de paar maanden je IP adres als het tegen zit


@Erik_ @MennoG78 ik kan dat ook niet vinden.

 

Daarnaast, mijn IP adres is dus inderdaad aangepast. Wat een bende dit ook. Betaal je de hoofdprijs voor een (goede?) provider, gericht op communicatie. En wat doen ze niet? Communiceren. Gisteravond hele avond bezig geweest om alles weer een beetje op de rit te krijgen. En het enige wat ze telefonisch aangeven; ‘dien maar een klacht in’. Ja nee, daar ben ik mee geholpen. Wie compenseert die uren? 

dat gebeurt bij zoveel providers 

zeker waar ziggo veranderd gewoon om de paar maanden je IP adres als het tegen zit

ik heb ziggo en idd lekker boeiend daarvoor heb je DDNS


Hier nog een mogelijkheid (bij mij werkte dat) :

Als je een eigen fritzbox gebruikt, check dan even de instelling in de interface op de pagina internet/toegansgegevens/overdrachtsnelheid. Heb je die aangepast aan de hogere snelheid? 

Ik had dat niet gedaan, desondanks haalde ik de nieuwe (hogere) downloadsnelheid, maar de uploadsnelheid bleef "hangen" op de oude ingestelde snelheid. Na wijziging naar nieuwe snelheid was alles gelijk OK. 


@Erik_ @MennoG78 ik kan dat ook niet vinden.

Staat onder Profiel > Privacy instellingen. Selecteer daar je thuisabonnement, en scroll een stukje naar beneden, dan kom je dit tegen:

 

 

 

Daarnaast, mijn IP adres is dus inderdaad aangepast.

Hmmm, dan is er toch blijkbaar op aansluitingsniveau iets bij jou aangepast om die upload in orde te krijgen. Anders wijzigt je IP adres niet.

 

Wat een bende dit ook. Betaal je de hoofdprijs voor een (goede?) provider, gericht op communicatie. En wat doen ze niet? Communiceren. Gisteravond hele avond bezig geweest om alles weer een beetje op de rit te krijgen. En het enige wat ze telefonisch aangeven; ‘dien maar een klacht in’. Ja nee, daar ben ik mee geholpen. Wie compenseert die uren? 

Vervelend dat je er zo lang mee bezig bent geweest om zaken weer aan te passen. Daar kunnen we echter geen compensatie voor geven. Je hebt een dynamisch IP adres bij ons. Zal in de praktijk dus bijna nooit wijzigen, maar het kan wel.