Skip to main content

Wij hebben precies hetzelfde issue sinds gisteren; even lage upload en normale download. Beide kastjes al uit het stroom gehaald en modem net teruggezet naar fabrieksinstellingen - helaas geen oplossing zo ver. Met een uurtje zal ik bekabeld doortesten.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Bekabeld testen is helaas hetzelfde euvel.


Hi @Nathark,

Wat zuur zeg dat je upload zo traag is 😕 Heel goed dat je al bekabeld hebt getest, daardoor weten we zeker dat de ‘verstoring’ niet in het wifi domein zit.

Om na te gaan wat hier de oorzaak van is, is het denk ik het makkelijkst om even met onze gratis klantenservice te bellen, via 0800 - 0402. Met 1 van mijn collega's aan de lijn, kan je stap voor stap alles bij langs gaan, dit gaat via het forum toch wat lastiger omdat we niet rechtstreeks contact hebben.

Uiteraard kunnen we ook via deze weg met je meekijken, het kan echter wel even duren voordat je een reactie ontvangt. Als dit toch je voorkeur heeft, zou je dan je forumprofiel volledig in willen vullen en hier even een seintje willen geven?


Och, sorry voor gebrek aan update. Ik had een monteur diezelfde dag nog langs. Oorzaak lag in de wijk verdeler van de glasvezel infra; defecte aansluiting die vervangen moest worden. Was overigens ook super geholpen.


Ah heel fijn dat het dezelfde dag nog aangepakt is! En bedankt dat je het nu alsnog even laat weten 😊