Skip to main content

goede avond

Ā 

ik heb een 1GB glasvezel aansluiting daarbij is de download netjes rond de 900mbps alleen de upload blijft rond de 250 hangen. (met dezelfde kabel aan de laptop van mijn vriendin gehangen en daar kwam die wel rond de 900 download en 900 upload

nu heb ik al meerdere keren contact gehad met kpn helpdesk en daar had iemand het idee dat het de LAN kaart kon zijn en de instellingen daarvanĀ ,deze heb ik dus een nieuwe gekocht en erin gezet en aangesloten ,nu kom ik dus nog niet hoger dan die 250 upload .

is er iemand die mij zou kunnen helpen met de juiste instellingen van de LAN kaart realtek PCIe gbe familyĀ controllerĀ 

Ā 

als er meer informatie nodig is dan deel ik die graag

Ā 

gr Leo

Probeer de driver up te daten van de Realtek PCIe gbe family controller.
https://realtek-download.com/realtek-pcie-gbe-family-controller/


helaas nog steeds hetzelfde :


Via apparaatbeheer in windows je Netwerk adapter - Realtek PCIe gbe family controller opzoeken.

Of Win+R en dan typ je ncpa.cpl en dan enter


Eigenschappen > Advanced > Speed & Duplex > 1.0Gbps zetten?

Ā 

Ā 


ook dan blijft de snelheid ruim 900 download en 250 uploadĀ 

Ā 


Of er vraagt iets constant een verbinding van je of er wordt iets geupload vanuit een programma.
Dan is nu me trukendoos wel echt leeg :(


voor zover in ieder geval bedankt ik dat er iemand is die misschien meer weet :)

Ā 

het is een pc van een aantal maanden oud dus zou niet weten wat er evt constant verbinding zou vragen of uploaden

Ā 

Ā