Skip to main content

Wij betalen €4,99 per maand extra voor 100/100 download en upload snelheid

De download zit rond de 93, maar de upload komt maar tot 46.

Ik betaal dus voor Jan met de korte achternaam, KPN??

 

Admin: IP adres verborgen in afbeelding

 

Meet u op een laptop of pc die rechstreeks met een kapel op de Experiabox of KPN Box aangesloten is?


Ehm nee, ik meet draadloos. Maar ik denk dat het merendeel van de mensen gebruikt maakt van de wifi, dus mag het eigenlijk niks uitmaken.


Hallo @jetje37 ,

Wil je ook deze speedtest even uitvoeren? 

https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

Ben je niet tevreden met het resultaat? Dan kun je altijd jouw abonnement weer verlagen. Scheelt je toch weer 4,99 per maand. 
 

Vaak heb je bij een 50/50 abonnement toch een download van ongeveer 70. Dus weinig verschil met wat je nu hebt. 


Ehm nee, ik meet draadloos. Maar ik denk dat het merendeel van de mensen gebruikt maakt van de wifi, dus mag het eigenlijk niks uitmaken.

Wat wel of niet mag doet er niet toe. Feit is dat WiFi onbetrouwbaar is. Zo'n meting via WiFi zegt niets. Meet op een bekabeld aangesloten pc of laptop. Dan valt er iets zinnigs over te zeggen.


Welkom @jetje37!

 

Ehm nee, ik meet draadloos. Maar ik denk dat het merendeel van de mensen gebruikt maakt van de wifi, dus mag het eigenlijk niks uitmaken.

Wat wel of niet mag doet er niet toe. Feit is dat WiFi onbetrouwbaar is. Zo'n meting via WiFi zegt niets. Meet op een bekabeld aangesloten pc of laptop. Dan valt er iets zinnigs over te zeggen.


Het is inderdaad van belang om naast een draadloze óók een bekabelde speedtest te doen. Je wil immers zien of er verlies in huis is of juist ergens anders. 🙂 We zien je bekabelde speedtest dan ook graag tegemoet!