Skip to main content

Ik ben al een paar keer langs geweest voor dit probleem. Overigens alleen in het buitenland last van. Maar nog steeds niet opgelost. Nummer is *. Staat hier een mogelijke blokkade op?

*Admin: 06-nummer in profiel gezet i.v.m. privacy.

Hallo @Olav611 , KPN heeft contracten met een aantal providers in het buitenland, maar niet met allemaal. Op de website kun je zien met welke providers in welk land KPN zaken doet.

Bij het automatisch zoeken naar een provider kan het dus fout gaan, dat je mobiel een provider vindt waar KPN geen zaken mee doet, dan handmatig een provider zoeken.

 


Heb alle netwerken al geprobeerd.


Goedemiddag @Olav611, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet fijn om niet te kunnen internetten in het buitenland. Gelukkig werkt het in Nederland wel! Ben je momenteel ook in het buitenland, of ga je binnenkort weer heen? Dan kunnen we enkele dingen testen. Zoals hierboven al aangegeven wordt, is het aan te raden meerdere netwerken te proberen. Dit is ook al gebeurd lees ik, en dat was niet de oplossing helaas. Ik kijk graag even of er in het systeem een blokkade op het buitenland staat voor jouw 06-nummer. Wil je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Wanneer dat gelukt is ontvang ik graag een seintje :wink:


@Susan_ ik heb mijn gegevens toegevoegd. Ben nu inderdaad in het buitenland.


Topic gesloten, is hier opgelost. :relaxed: