Skip to main content

Hallo Allen,

Zoals te zien op dit forum ben ik niet de enige met de melding

“Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.”

Maandag glasvezel aangesloten maar niet werkend en deze melding kwam op internet naar voren.

Uiteraard met mijn 4G verbinding, want internet deed het niet ;)


Dat is sinds gisteren gefixt door een simpele ingreep van de monteur die gisteren eind van de middag langskwam. Bleek dat aan KPN zijde men vergeten was mijn verbinding te activeren. Middels een bedrijfsapp op zijn tablet was dit met een paar minuten geregeld.

Nu wilde ik ophogen naar 200Mbit en de melding is terug. 
Logisch zou je denken, want ik een wijziging aangevraagd. Maar er kwam ook een melding dat dit enkele minuten zou duren, maar we zijn al paar uur verder. Ik ervaar een beetje een deja vu, en ben dus bang dat men aan KPN zijde wederom iets gemist heeft. Hoor graag!

Hi @Jim S, welkom en goed dat je via het forum contact met ons opneemt. Balen dat je ook te maken hebt met deze melding. Ik vermoed dat we tegen een systeemfout aanlopen en wil graag met je meekijken. Wil jij je gegevens aanvullen in jouw Forum profiel:

  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum van de contractant
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
    Je kunt deze vermelden in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen'

Geef je hier een seintje als je de gegevens ingevuld hebt? Je gegevens zijn trouwens alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators!


Hi Shyrin,

 

dank voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld. Hopelijk komen we eruit ;)


Hi @Shyrin_ nu met tag, weet niet of je melding anders ziet ;)


Met of zonder tag, ik zie alles…. :eyes::wink:
Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er door een systeemfout wijzigingen vastlopen. Ik heb intern het verzoek gedaan deze fout op te lossen: ik wacht op een terugkoppeling. Zodra ik deze ontvangen heb, hoor je van mij!


De systeemfout is verholpen en je wijziging is in behandeling genomen: per 31 maart 2021 kun je gebruik maken van de hogere internetsnelheid!


Hi @Shyrin_ ,

ik moest nu thuis ook nog wat aanpassen en nu werkt alles naar behoren. Dank voor je hulp!


Heel graag gedaan! Mochten er nog vragen zijn, dan weet je ons te vinden!