Skip to main content

Ik heb een vraag, sinds vorige week glasvezel en wil mijn abonnement wijzigen (de aansluiting werkt wel al). Maar zie op zowel de website als in de app de mededeling “Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk". 
Ik zie dat er mogelijk ergens een foutje zit die jullie kunnen herstellen? correct? 

Hoor graag van jullie welke stappen ik zelf eventueel kan doen om mijn abonnement aan te passen (sneller internet).

 

Groet,


Arjen
 

Hoi @Arjen Gerssen . Welkom op het forum.
Dat wil ik graag voor je onderzoeken. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


@Erwin_ Ik heb mijn profiel aangevuld. Verder ontving ik vanochtend vanuit KPN een email dat ik mijn glasvezel nog niet heb aangesloten (dit klopt niet is wel al aangesloten en werkt prima). Gister via de Chat ook contact gehad en daar is aangegeven dat het doorgezet moest worden naar de 2de lijn.


Leuk je even gesproken te hebben. Dit is een beetje vreemde situatie. Bij jou werkt alles naar behoren maar al mijn systemen zeggen dat je nog moet aansluiten.

Ik gooi dit in de groep bij een stel techneuten. Zodra ik meer weet, hoor je van mij.


Nog een kort vraagje: Wat is de voorgeschiedenis van jouw woning en de aansluitingen? Ben jij daar recent komen wonen? Wat hadden, in dat geval, de vorige bewoners voor diensten? (mocht je dit weten)


De geschiedenis is dat we er ruim 7 jaar terug zijn komen wonen en vanaf dag 1 altijd KPN gehad (zonder problemen). Wat de vorige bewoners  aan diensten hadden geen idee.


De techneuten hebben een hypothese.  We denken dat jij het modem hebt aangesloten op een tijdstip dat er een storing was met ons activatie systeem.

We hebben goede hoop dat als we dit opnieuw proberen dat het dan wel netjes doorloopt. De truc is dus om jouw experiabox een harde reset (resetgaatje+paperclip+10seconden) te doen.  Zou je dit tzt willen proberen en mij een seintje geven?


Top dit heeft gewerkt! Kan ool direct nu mijn abbonement aanpassen. Bedankt voor het uitzoeken/regelen!!


Super! Dank voor je update.