Skip to main content

Goedendag, 

 

Ik heb geen wijziging aangebracht maar wil dat nu wel doen, maar dat is niet mogelijk aangezien er wordt vermeld: "Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk." Hoe kan ik dit oplossen?

Hallo @MJU KPN kan maar 1 wijziging tegelijk verwerken, je zult moeten wachten tot dat afgerond is en dan kun je een volgende wijziging doen.

Je kunt ook een lopende wijziging annuleren om daarna de andere wijziging te doen.

 


Vul alvast jouw forumprofiel in als je dat nog niet gedaan hebt, dan kan een moderator van kpn direct aan de slag en kijken welke order administratief vastgelopen is.


Goedendag, 

 

Ik heb geen wijziging aangebracht maar wil dat nu wel doen, maar dat is niet mogelijk aangezien er wordt vermeld: "Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk." Hoe kan ik dit oplossen?

 

Maar ik heb eerder nooit een wijziging aangebracht. Dit staat hier al maanden.


Hi @MJU, welkom hier. 

Ik zie dat er nog een ticket open is blijven staan naar aanleiding van een storing een tijd geleden. Werkt alles bij jou thuis verder goed? Want dan ga ik er werk van maken om dit te sluiten zodat je weer wijzigingen kunt aanbrengen. 


Hi @MJU, welkom hier. 

Ik zie dat er nog een ticket open is blijven staan naar aanleiding van een storing een tijd geleden. Werkt alles bij jou thuis verder goed? Want dan ga ik er werk van maken om dit te sluiten zodat je weer wijzigingen kunt aanbrengen. 

Goedendag,

 

Er was een monteur langs gekomen die ons weer op het kopernetwerk heeft aangesloten. Onze buren hebben al glasvezel maar volgens de KPNNetwerk site horen wij nog een glasvezelabbonement af te sluiten, maar dit hebben we al. Glasvezelkastje staat er, in het begin werkte glasvezel wel maar kreeg ineens een rood alarm lampje. Ik zou graag willen weten wanneer we weer gebruik kunnen maken van glasvezel, zodat ik ook gelijk een snellere abbonement kan nemen.


Duidelijk, dan snap ik beter waar dit om gaat. Ik ga hier eerst kijken wat ik kan achterhalen over de overgang naar glasvezel. Ik kom erop terug. 


@MJU, korte update van mijn kant. Die datum van december 2022 is in het systeem gezet door de netwerkbeheerder als opleverdatum. Dat is echter wel vreemd omdat het wel heeft gewerkt. Ik ga hier dieper op onderzoek uit en kom er nog op terug. Sorry dat het iets langer duurt. 


@MJU, korte update van mijn kant. Die datum van december 2022 is in het systeem gezet door de netwerkbeheerder als opleverdatum. Dat is echter wel vreemd omdat het wel heeft gewerkt. Ik ga hier dieper op onderzoek uit en kom er nog op terug. Sorry dat het iets langer duurt. 

Top!  


@MJU er is nu een monteur ingepland op 17-05-2022 tussen 15:00 en 17:00. Kun je dan niet? Dan kun je het via de link in de mail verplaatsen naar een andere datum. 

Hou je me hier even op de hoogte? 


@MJU er is nu een monteur ingepland op 17-05-2022 tussen 15:00 en 17:00. Kun je dan niet? Dan kun je het via de link in de mail verplaatsen naar een andere datum. 

Hou je me hier even op de hoogte? 

Zal ik doen.


@MJU er is nu een monteur ingepland op 17-05-2022 tussen 15:00 en 17:00. Kun je dan niet? Dan kun je het via de link in de mail verplaatsen naar een andere datum. 

Hou je me hier even op de hoogte? 

Zal ik doen.

Top!


@MJU er is nu een monteur ingepland op 17-05-2022 tussen 15:00 en 17:00. Kun je dan niet? Dan kun je het via de link in de mail verplaatsen naar een andere datum. 

Hou je me hier even op de hoogte? 

Monteur langs geweest en glasvezel werkt weer! Ik zie ook dat ik nu weer wijzigingen kan aanbrengen. Heel erg bedankt voor uw hulp!


@MJU er is nu een monteur ingepland op 17-05-2022 tussen 15:00 en 17:00. Kun je dan niet? Dan kun je het via de link in de mail verplaatsen naar een andere datum. 

Hou je me hier even op de hoogte? 

Monteur langs geweest en glasvezel werkt weer! Ik zie ook dat ik nu weer wijzigingen kan aanbrengen. Heel erg bedankt voor uw hulp!

Wat fijn! Graag gedaan uiteraard. 😊