Skip to main content
Beantwoord

v10 5 ghz defect

  • July 3, 2020
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Hi,

 

Momenteel hebben wij een v10 modem. Alleen hiervan werkt de 5ghz verbinding niet. Terwijl deze gewoon aan staat. Het modem is al vaak compleet gereset naar de fabrieksinstellingen zonder succes en ik denk dat hij daarom ook defect is. Kan ik deze omruilen voor een v12 modem?

 

Met vriendelijke groet, 

Arjan

Beste antwoord door Anonymous

Hi allen, 

Net met de kpn klantenservice gebeld en het glasvezel kastje drie minuten van de stroom afgehaald in combinatie met de router. Dit lijkt het probleem voor de helft op te lossen. Ik heb nog een apparaat (Wifi extender) welke niet wil verbinden met de 5ghz band. Maar ik zal deze proberen te resetten naar de fabrieksinstellingen, misschien dat dat helpt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 4, 2020

Hoe ziet u dat de 5 GHz het niet doet?


  • July 4, 2020

Hallo @vmaren , als de modem al defect zou zijn, krijg je weer een V10 en géén type 12 modem.

Inderdaad, hoe weet je dat de 5.0-band het niet doet?


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @vmaren . Waaruit blijkt dat 5Ghz het niet doet? Heb je ook geprobeerd om beide netwerken een aparte naam te geven?

Als we gaan proberen die v10 om te ruilen is de kans heel groot dat je er weer een v10 voor terugkrijgt. 

De v12 gaat naar nieuwe klanten en klanten die een verouderd modem hebben


  • Antwoord
  • July 4, 2020

Hi allen, 

Net met de kpn klantenservice gebeld en het glasvezel kastje drie minuten van de stroom afgehaald in combinatie met de router. Dit lijkt het probleem voor de helft op te lossen. Ik heb nog een apparaat (Wifi extender) welke niet wil verbinden met de 5ghz band. Maar ik zal deze proberen te resetten naar de fabrieksinstellingen, misschien dat dat helpt.