Skip to main content

Voor de zoveelste keer problemen met het V10 modem met blokjes tv kijken slecht internel oranje ledjes bij de poorten branden enz er zou een nieuw modem opgestuurd worden er is een persoonlijke afspraak gemaakt maar de partner Reviva heeft schijt aan deze afspraak en annuleert de afspraak gewoon er moet maar een nieuwe afspraak gepland worden.

KPN mag leider in het netwerk zijn maar service verlenen kunnen ze nog veel in leren voor de zoveelste keer een half uur aan de telefoon gehangen helaas zonder succes volgens kpn is het pakket al afgeleverd weet niet aan wie en er kan ook geen andere opgestuurd worden eerst moet het verloren pakket terecht zijn maar ik zit met slechte tv en internet maar wel €73 per mnaand incasseren

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

@Imacpro Welkom op ons Forum, fijn dat je ons gevonden hebt! Als ik het goed begrijp vermoeden we dat je modem stuk is en moet je een nieuwe krijgen. Dit modem is helaas niet aangekomen. Klopt het dat dit modem nog in handen zou zijn van Reviva? Wat gek, want een modemwissel voeren we normaliter uit via PostNL. We leveren dan het modem naar een PostNL punt bij jou in de buurt, waar het oude modem ingeleverd kan worden en het nieuwe kan worden opgehaald. Dit is bij jou dus niet aan de orde. Ik zou graag even met je meekijken, waar het modem is en eventueel een nieuw modem je kant op sturen. 

Hiervoor het ik wat gegevens van je nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee. 


Ik ben wel benieuwd of de ontvangers rechtstreeks met een kabel aangesloten op de ontvanger of dat er iets tussen zit zoals een switch of draadloos verbindingsset?


Hallo Lisa,

 

heb zo als gevraagd het profiel ingevuld, vandaag is de Experia Box V10A gebracht door Reviva wat een apart volk is dit er waren door kpn afspraken gemaakt dat zij de oude Experia box mee retour moesten nemen.

Bij aankomst net op het randje van het aangegeven tijds blok werd mij een doos overhandigd waarop ik de vraag stelde heeft u ook een doos bij u om de oude Experia box in mee te nemen het antwoord was ik heb hier geen opdracht voor gooi hem maar weg.

Dit lijkt mij niet de bedoeling ik heb Reviva een bericht gestuurd wand telefonisch zijn ze niet bereikbaar wat ik een zeer slechte zaak vind voor een pakket bezorging, als ik naar KPN bel laten zij mij net als de keren hiervoor in de kou staan ( ze doen dus niets ) KPN mag dan de grootste zijn in het netwerk maar zeker niet in service daar valt nog veel te leren.

Ik overweeg ook om over te stappen op een andere provider wand als ik uren moet bellen en mailen om iets gedaan te krijgen wat KPN zou moeten doen dan is er echt is fout.

Gr Rudolph


Ik ben wel benieuwd of de ontvangers rechtstreeks met een kabel aangesloten op de ontvanger of dat er iets tussen zit zoals een switch of draadloos verbindingsset?

De experia box is uitgelezen deze is defect een veel voorkomend probleem orange leds branden bij de utp poorten


Bedankt voor je reactie. Fijn dat de Experiabox op tijd is geleverd. Jammer dat de koerier de kapotte Experiabox niet meenam. Je kunt inderdaad het beste de oude Experiabox retour sturen naar ons. Je mag de Experiabox in een doos stoppen, het retouradres op de doos schrijven en de doos inleveren bij een PostNL punt. Als je geen doos hebt, kan ook ik je voorzien van een retourdoos. 

Retouradres:
KPN Serviceretouren
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen a/d Rijn

Wat ik mij nu wel afvraag, functioneert de nieuwe Experiabox wél naar behoren? Ik hoor graag van je!

 


het probleem is opgelost


Goed om te horen! We zien je graag in de toekomst terug hier. :D 


Reageer