Skip to main content

goedemiddag, ook wij hebben sinds we een nieuwe tv hebben en een nieuwe surroundsystem problemen met de V10 , er is toen een monteur gekomen voor de hanos te resetten maar hij gaf aan de de V10 ook problemen gaf daardoor. hoe kan ik aan de nieuwste modem komen . na een telefoongesrpek met de klantenservice kwamen we er niet uit , alles is doorgemeten en gereset totdat we een ons wogen , maar de problemen blijven komen en pas na een reset kunnen we een rustige avond hebben. Dit wil ik niet elke keer moeten doen en daarom mijn vraag waarom word er zo moeilijk gedaan ( niet door u want ik heb u nog niet gesproken) om ons een nieuw modem te geven waardoor ik niet elke avond in de discussie kom met mijn echtgenoot . Mijn dochter heeft een nieuw modem ontvangen en daar geen problemen mee , wij hebben een dure tv en soundsystem gekocht en dan is het toch wel prettig dat de wifi niet constant uitvalt en het modem problemen geeft waardoor ik de hele avond van kastje naar de bank loop.

kunt u mij helpen ?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

@Limataki Wat vervelend dat je problemen ervaart met je nieuwe tv en je nieuwe surroundsysteem. Ik begrijp dus dat je wifi verbinding wegvalt, is dit zowel op de tv als op het geluidssysteem? En ervaar je ook een wegvallende verbinding op andere apparaten? Ik kan helaas niet zomaar een nieuw modem opsturen, ik moet daarvoor eerst uitzoeken waar het probleem zit en of er inderdaad iets met de box aan de hand is. Zou je kunnen laten weten hoe de situatie is?


ik heb ook steeds weg vallende verbinding ook met de computer, en zowel ook op de tv valt de wifi regelmatig weg. ook de telefoon geeft aan dat de wifi regelmatig wegvalt dus het modem geeft gewoon problemen.

het punt is alleen als ie getest word dan natuurlijk niet maar zelfs na deze tijd duurt nu al een aantal weken is het er niet op verbeterd.

dus ik snap het probleem niet dat er zo moeilijk word gedaan om een nieuw modem op te sturen. we zijn al lang klant van KPN en hebben nooit problemen dus ik verwacht eigenlijk wel dat dit zo snel mogelijk word opgelost, vooral als er een onafhankelijke monteur is langs geweest die wij hebben betaald omdat we problemen hadden met de surround en hij aan geeft at het modem het niet aan kan.

ik hoor graag van u 

 

met vriendelijke groet Lilian Warmenhoven


@Limataki Duidelijk, de wifi verbinding is dus wegvallend. Vallen ook apparaten die bekabeld aangesloten zijn uit of gaat dit echt alleen om het wifi signaal? De reden dat er zo "moeilijk" gedaan wordt over het omruilen van een modem is omdat het ten eerste een kostbaar proces om dit te doen en ten tweede omdat er in dit geval nog alles behalve zeker is dat een nieuw modem het probleem zal oplossen. Ik begrijp dus dat er een onafhankelijke monteur langs is geweest? Begrijp ik dan goed dat dit geen monteur van KPN is geweest? Als ik namelijk de gegevens er bij pak van de Wifi Manager die eind juni ingevuld is, dan zie ik dat hier ook recht is geweest op een gratis monteur. Hier is destijds dus geen gebruik van gemaakt?


Hoi Rutger,

er is inderdaad een monteur langs geweest die de tv en de boxen nogmaals heeft geinstalleerd en heeft geconcludeerd dat de modem niet goed werkte voor alle apparaten die er op aangesloten zitten bekabeld of via de wifi. er was in Juni nog geen spraken van deze monteur is in juli geweest en verteld dat het een onderdeel is van omdat het niet goed werkte . recht op een gratis monteur weet ik niks van . de modem is ooit toegestuurd geweest en heb ik die zelf weer geïnstalleerd dus daar hoeven geen extra kosten voor gemaakt te worden .Ik heb begrepen dat het nieuwere modem beter is met de wifi vandaar mijn logische vraag of er een nieuw modem kan komen omdat ik problemen heb met de wifi . Mijn dochter heeft een nieuw modem gehad en die wifi werkt duizend malen sneller vandaar mijn vraag ook , voor een nieuw modem.

Omdat ik dan echt denk dat mijn problemen daarmee zijn opgelost .

ik snap dat u zich ook aan de regels moet houden .

vriendelijke groet 

Lilian Warmenhoven


Vandaag de Wi-Fi wel 5 x uitgevallen en einde van de middag weer . Dit ter aanvulling


Vandaag de Wi-Fi wel 5 x uitgevallen en einde van de middag weer . Dit ter aanvulling

Lilian,

Ik ben een medegebruiker en vind ook vaak dat communiceren met KPN medewerkers vaak heel moeilijk gaat (maar soms ook heel soepel). 

Maar je maakt het KPN moeilijk, want je soundbar heeft niets met de Experiabox (wat jij modem noemt) te maken maar gaat om de verbinding met het de SetTopBox (het zwarte kastje.) Voor het soundsysteem is het belangrijk om te vertellen wat voor een dat is. Het staat op de onderkant. Maar het is ook belangrijk om te vertellen om wat voor soundsysteem het gaat en dan ook nog hoe je dat hebt aangesloten, want dat kan op verschillende manieren.  Er zijn best mensen die willen helpen en waarschijnlijk misschien wel net zo een soundbaar hebben als jij. Maar zonder dat jij dat verteld kan er nooit iemand helpen.  

 

Trouwens jouw V10 heeft de snelste  wifi dat op dit niveau geleverd wordt (802.11ac). Maar ook hierbij geldt weer dat de Experiabox de ene kant is, en de ontvanger/zender (een telefoon of een computer of een tablet de andere kant.) Beide zijn belangrijk voor de verbinding. Ook kan een open of dichte deur in een groot huis al van invloed zijn op je Wifi.  Dus vertel even op wat voor apparaat je wifi wegvalt?


@Limataki Ik zie dat de Wifi Manager nogmaals is doorlopen, maar ik zie geen resultaat terugkomen. Is het tijdens het doorlopen mis gegaan? Of heb je zelf wel een uitslag mogen ontvangen? Het is zoals @CorL al aangeeft wel belangrijk om te weten of de verbinding op alle apparaten wegvalt of bijvoorbeeld alleen op de soundbar. Zou je mijn vragen en de vragen van @CorL kunnen beantwoorden?  Dan ga ik uitzoeken wat ik nog kan betekenen!


ja dat heeft mijn dochter gisterenavond gedaan om te kijken wat de wifi deed. toen waren de resultaten goed .

het gaat erom dat de verbinding van de soundbar Heos af en toe weg valt en op de computer de wifi verbindingen.de box is een ZXV8001 is dat de info die je zocht ?? de boxen zijn draadloos maar de soundbar zelf is bedraad. ze staan allemaal in de zelfde kamer zonder een deur open of dicht , de computer de tv en de soundbar .

Ik hoop dat ik jullie voldoende info heb gegeven ??

en bedankt voor het meedenken dat waardeer ik zeer en ik heb geen klagen over de klantenservice begrijp mij goed . ik heb jullie altijd als zeer vriendelijk en behulpzaam ervaren 

groet Liliana


@Limataki En andere apparaten, hoe zit het daarmee? Verliezen die ook de verbinding of blijven die wel verbonden? 


Hoi Rutger, mijn computer is ook vaak de Wi-Fi verbinding kwijt


@Limataki Dat had ik inderdaad begrepen, de soundbar en de computer verliezen de verbinding. Zijn er ook nog andere apparaten die de verbinding verliezen? 


Hoi Rutger,

 

De telefoon af en toe ook want die kan de Heos luidsprekers  via de app dan niet vinden of de app van de tv Philips kan de tv dan niet vinden of word verbroken .

Dus de telefoon, luidsprekers en de computer meer Wi-Fi verbindingen in huis hebben we niet 

Groeten 

Lilian 


Vanavond tot 3 x toe de draadloze speakers van Denon niet te zien op de app. Geen surround sound.  

Graag oplossing 

Gr Lilian


@Limataki Het vervelende is dat ik geen wegvallende verbindingen constateer. Ik heb online voor je gezocht en kom hier wel iets tegen over Denon en Heos speakers en mensen die dezelfde problemen ervaren. Het lijkt er op dat de plaatsing van de boxen erg belangrijk is. Wellicht dat hier nog eens naar gekeken kan worden? 


Rutger,

 

er is een monteur bij geweest die verstand heeft van installatie van de boxen , die hebben we expres betaald om hier te komen omdat we dachten dat het daar aan lag.  de beste man gaf zelfs les aan monteurs over de installattie van die bozen !!Volgens hem stonden de boxen prima dus die had ik al afgetikt . Gisterenavond weer problemen gehad en ik word er nu wel een beetje slap van . die gratis monteur kan die nog langs komen die verstand heeft van wegvallende wifi en van die boxen en alles , is dat dan een optie ? en die dan eventueel al vervangende apparatuur modem / kpnkastje bij zich heeft ? en ga mij niet vertellen dat ik dat dan moet betalen want daar word ik dan niet vrolijk van , wat je wel snapt .

ben nu al een hele tijd bezig om dit op te lossen en heb alles gedaan wat er gezegd of geadviseerd is .

groeten Lilian


@Limataki Ik heb in dit geval inderdaad de mogelijkheid om een wifi monteur in te plannen. Dit heb ik dan ook gedaan, je hebt als het goed is een sms ontvangen met meer informatie. Vooralsnog is de monteur ingepland voor komende vrijdag, mocht dit niet lukken zou je dit dan zo snel mogelijk kunnen laten weten? 


Rutger , heb geen sms ontvangen enig idee hoe laat hij dan komt ? Bedankt in ieder geval..

 

Gr Lilian


Mailbericht ontvangen komt uit dank je wel


Mail ontvangen komt in orde


@Limataki De monteur is ondertussen geweest, hoe is de situatie op dit moment?


Hoi Rutger, de boxen hebben het precies 1 dag gedaan ondanks de aankoop van de wifiversterkers. De monteur is niks te verwijten heeft ontzettend zijn best gedaan en is constant in contact geweest met de klantenservice en de technische afdeling van jullie. Daarvoor complimenten aan jullie ! Gisteren heeft de verkoper ons gebeld dat hij naar een zelfde klacht was geweest bij een andere klant en kreeg het daar ook niet voor elkaar, gaat ons een aanbod doen om de boxen om te ruilen voor een ander merk het schijnt dat Denon / Heos dit wel vaker vertoont deze problemen. Daar zitten we nu nog op te wachten . Al met al kost het allemaal een hoop geld . Dat is dan best waardeloos terwijl we alles gedaan hebben wat iedereen heeft voorgesteld . We wachten even het aanbod af en hopen dat dan de problemen zijn opgelost . 

Bedankt voor je geduld .

Als ik de nieuwe boxen heb laat ik je dit nog even weten 

Vriendelijke groet ,

Lilian Warmenhoven 


Hoi Rutger,  einde van het liedje we gaan de boxen omruilen naar een ander merk, dit merk gaf toch nog te veel storing en te veel gedoe. en om op de app te wachten een verbeterde hadden we geen zin in , omdat er geen tijd aangegeven kon worden .

nogmaals bedankt voor je hulp.

de boxen moeten we nog een maand op wachten 

 

groetjes Lilian


@Limataki Graag gedaan natuurlijk, jammer dat de boxen omgeruild moeten worden voor andere. Ik hoop dat met de nieuwe boxen de problemen verholpen zijn!Â