Skip to main content

Hi kpn mijn modem is stuk. Brand geen enkle lampje meer nadat ik geadviseerd werd tig keer te resetten. Dat ding is bestemd voor de grofvuil. Ik zit al 2 dagen zonder enige dienst!

 

Oplossingen komen er niet, gebeld meer dan 30 minuten wachten en dan weer in de wacht!

 

Stuur gewoon een nieuwe v12 modem ofzo 0f v10000 weet ik veel!

Hoi @Aniel NUESINK, welkom!

Oh nee! Als zelfs het power lampje niet meer brand is dat natuurlijk niet de bedoeling. Brand er wel nog een lampje op de stroom adapter? Ik begrijp dat je misschien liever niet opnieuw telefonisch contact zoekt, maar als belt over een volledig defect modem is een nieuw modem opsturen vaak zo gepiept. Mijn collega's zijn te bereiken via 0800-0402. 

Wordt je toch liever op het forum geholpen? Vul dan jouw profiel aan met jouw postcode en huisnummer, dan gaan we voor je aan de slag. Geef even een seintje wanneer je dat gedaan hebt. 


er branden op de modem en adapter geen lampen eer dan is het einde oefening.

zit al paar dagen nu zonder enige dienst van kpn en word van kastje naar muur gestuurd. ben klaar met dit gezeik! modem leverde niet eens 500 mb bekabeld. graag een modem toe sturen die dit wel aankan met glasvezel want constant bellen ben ik schijtziek van geworden.


heb me profiel aangepast.

ik ben totaal ontevreden over de v10 want voorheen had ik 200mb vdsl en dat haalde hij niet eens bij lange na niet!


Hoi @Aniel NUESINK . Ik heb een omruil in het systeem gezet. Als het goed is heb jij een SMS gekregen met logistieke informatie. Klopt dat?

Verder zie ik dat er vanuit een andere afdeling contact met jou gezocht is over een storing. Heb jij daar de SMS van gehad? Mocht je hier vragen over hebben, staat er een bereikbaarheidnummer in die SMS. 


Beste kpn leden. 

 

De nieuwe modem werkt geweldig. Mijn profiel word deels goed geladen,  i.c.m tp link deco plusm9 versterker haal ik via wifi topsnelheid

Ik zie dat bekabeld de 500mb nog niet goed doorkomt. Ik zal de technische dienst maar bellen na een frisse bekabeld meeting.

 

Alvast bedankt voor jullie super hulp


Je geeft aan dat er nog geen 500mbps binnen komt. Hoe veel komt er wel binnen als ik vragen mag?


Hoi mr hendriks

Meting bekabeld gedaan op 2 pc s 1 haald wel de 500mb en ander niet.

In ieder geval komt de snelheden nu correct binnen 🥰🥰🥰🥰


Ah dat scheelt! Fijn dat het nu allemaal werkt!


Fijn dat het gelukt is!