Skip to main content
Vraag

V10a aanvragen

  • January 4, 2019
  • 2 reacties
  • 143 keer bekeken

beste
Ik wil graag de v10a aanvragen omdat mijn wifi heel erg langzaam is.Ik heb alles geprobeerd wifituner , wifi versterker en modem gereset.
Bij deze ook omdat mijn internet voor de tuner 0.1 mbps na de tuner 30 mbps maar na een paar dagen heb ik weer interbet van paar mbps
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • January 5, 2019
Hoi Fongyee, vervelend dat er nog steeds problemen zijn met WiFi. Heb je nu de witte WiFi versterker in huis of de zwarte Experia WiFi?

Ik ben eerst benieuwd hoe de verbinding precies is ingesteld. Ik zie dat de netwerknaam van de V9 is aangepast. Heeft de versterker dezelfde netwerknaam als de Experia Box of een andere? Werkt het wel goed als je alleen maar verbindt met de WiFi versterker en niet met de Experia Box?

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • January 10, 2019
@Fongyee10: Kan ik je hier nog mee helpen? Dan hoor ik graag van je 🙂