Skip to main content

Beste, 

Ik ben van Telfort overgezet naar kpn en een nieuwe V10a is meteen geïnstalleerd.

Echter is de indicator voorop rood. Eerst even blauw maar dat gaat snel over. Knipperende wifi knop. Heb de dsl kabel al vervangen, gereset maar niets werkt. Geen bekabelde verbinding en geen wifi (zendt wel uit maar geen data) Moeten jullie misschien nog iets over zetten?

 

Mvg, 

Duncan 

Welkom hier op ons KPN Forum @V8 heeft het begeven! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je topic. Goed om te horen dat je alles hebt weten aan te sluiten en dat je al het een en ander hebt geprobeerd om de verbinding werkende te krijgen. Jammer dat het nog niets heeft opgeleverd. Het ziet er naar uit dat je op dit moment aan het bellen/chatten bent met een van mijn collega's. Ik wacht even af wat hier uit komt. Laat je het weten als wij iets voor je kunnen betekenen? 
 


Beste @Lisa 

Er komt een monteur om te kijken wat er mis is. Erg vreemd want zo veel is er niet veranderd. 

Bedankt

 


Heeft u de Experiabox van Telfort niet meer? Kun je die niet weer aansluiten?


Heeft u de Experiabox van Telfort niet meer? Kun je die niet weer aansluiten?

Dat kan, maar dat levert alleen maar meer problemen op lijkt mij zo. 


Ik zou dat gewoon doen, @V8 heeft het begeven! Veel meer kapot maken kan je namelijk niet hoor 😉. Hopelijk werkt het op die manier nog wel en komt de monteur snel!


Heeft u de Experiabox van Telfort niet meer? Kun je die niet weer aansluiten?

Dat kan, maar dat levert alleen maar meer problemen op lijkt mij zo. 

Zoals wat voor problemen? 


Ik vraag me af wat die monteur te zoeken heeft bij @V8 heeft het begeven thuis, volgens mij helemaal niets.


Ik vermoed dat de monteur het probleem heeft opgelost, aangezien we geen reactie meer gezien hebben. Je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen betekenen! :blush:


@Lisa De V10a was niet geschikt voor ons abonnement. Er is een v10 opgehangen en blijkbaar (na 2 monteurs) doet alles het weer.

Ik heb een speedtest gedaan en kom niet hoger dan 3 a 4 mbps, hoort dat? 

Dank jullie wel voor de hulp. 


Hi @V8 heeft het begeven! Fijn om te horen dat je weer online bent met een andere Experiabox. Ik zie wij bij jou leveren op de ADSL- lijn. Helaas heeft die aan maximale down/upload snelheid van 15/2. 
De snelheid die je meet, meet je die via een kabel? 
Veel meer dan wat je nu meet gaat het helaas niet worden. 


Dat is niet zo snel... heeft u tv van KPN? 


Reageer