Skip to main content

Heb een v10A en 2x experiawifi punten maar modem verliest soms de verbinding als modem stroomloos maak werkt alles weer is paar keer  in een week experiawifi werken goed idee dat modem begint te begeven er komt ook hoge pieptoon uit het modem en modem zelf heb ik ook al jaren

De v10a bestaat nog heen jaren dus dat zal het niet zijn. Wat heb je allemaal aan het modem hangen qua randapparatuur?


2 tv ontvangers en Xbox hue bridge maar het is in eens sinds afgelopen weken


Hoi @MachielAtsma . Ik heb je lijn doorgemeten en zie eind 2020 een paar keer uitval. Daarna niet meer.

Is dat ook jouw ervaring? Draait alles nu weer stabiel?


Nou merk het wel s af en toe dat al mijn apparaten geen verbinding meer hebben of trager reageren was goed  dus ja nog onstabiel


Nou merk het wel s af en toe dat al mijn apparaten geen verbinding meer hebben of trager reageren was goed  dus ja nog onstabiel

Dit is geen andwoord,


@Erwin_  mijn 4K ontvangers blijven vaak hangen stotterd geluid beeld bevriest hier Een video word vaker niks veranderd kwa kabels is bij alle 2 tv ontvangers en idee dat sochtends erger is dan savonds trager is de verbinding kan ik niet v12 krijgen ?? 


@MachielAtsma : Dat is niet zoals het hoort, inderdaad. Zijn die tuners rechtstreeks op die v10a aangesloten? Of zit er nog iets anders tussen? 

(een v12 kan ik nooit garanderen, maar als er iets niet deugt aan je huidige modem, gaan we daar uiteraard naar kijken en eventueel vervangen)


@Erwin_ 

1 rechtstreeks andere is via een switch geleverd door kpn hebben het allebei en ontvangers zijn geen jaar oud. Video die hier boven in topic staat is van rechtstreeks verbinding 


Laten we even een paar dingen aftikken:

-Tuners gereset via instellingen menu?

-kabel zitten goed vast en hebben geen beschadiging?

-Experiabox herstart?

-speelt op beide tuners hetzelfde issue?

 

Als aan deze handelingen is voldaan en het beeld blijft zo stotteren, maak ik een ticket voor je aan.  Laat je het weten?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Na aangaf tests ben ik achter gekomen dat Ping hoger is geworden was altijd 8 ms was 8 jaar zo nu 13 a 14 ms dus iets vertraging zorgd toch dat alles trager reageerd


13 of 14 ms is een ping waar een gemiddelde gamer heel blij mee zou zijn, @MachielAtsma .  Dat is niet waarneembaar en zeker niet bij ‘normaal’ internet of tv gebruik.

Kun je de vragen die ik hiervoor stelde beantwoorden? Dan kan ik het beter analyseren.