Skip to main content

Sinds vorige week overgestapt van een V8 box naar de nieuwe box12. Ik heb hetzelfde probleem. Box12 start minstens 1keer per uur opnieuw op (inclusief TV/ ethernet/ Wifi). Al drie keer gereset (zelf via de WIFI manager, 1 keer via KPN na een telefoontje). Glasvezel kastje al een keer op nieuw opgestart (2 minuten stroom er af) Alle randapparatuur al los gekoppeld op mijn pc na en laptops via wifi 2.4 gastennetwerk. Zonder resultaat.

En een afstandsbediening van de TV setup-box is defect.

 

Hoe kan ik via KPN een oplossing krijgen?

admin: eigen topic aangemaakt

Wat heeft u allemaal aangesloten op de KPN Box? Kunt u het eens een paar uur proberen zonder dat er apparatuur aan de box gekoppeld is? Alle LAN kabels los dus? Start de box dan ook steeds opnieuw op?


Hoi @Henk K. Wat vervelend dat jouw nieuwe Experiabox het probleem niet heeft verholpen. Ik zie dat Nick83 heeft voorgesteld om alle kabels uit de gele netwerkpoorten van jouw ExperiaBox te verwijderen om te bekijken of het dan ook gebeurd. Heb je dit al gedaan? Als het probleem nog steeds niet is verholpen, dan wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan zoek ik mee naar een oplossing.


Beste Vikash,

 

Hartelijk dank voor je reactie.

Het probleem is inmiddels opgelost.

 

Groet