Skip to main content

hoi 

goeie dag allemaal .

ik heb zins vandaag een v12 router in huis aangesloten alleen nu werk mijn 4 modem niet samen met de v12 wat ik bedoel mijn 4g modem kan geen mb/s geven aan mijn v12

 

4g modem is op enternet poort 1 plug

 

 

ik denk om dat ik die v12 vandaag binnen heb gekregen nog wat geactiveerd moet worden


ik haal met de v12 ook nu maar 51kb/s


telefoon lijn met kpn is nu dicht 


met v10 die ik hier voor had deed hij het gewoon


Hallo @Jeff Poar , was de Experia V10 defect?


Nee maar ik belde naar kpn om dat er ergens een kabel stuk is ondergrond zei de kpn montuur die toen bij me was paar dagen daarna deed internet het weer en 1  dag daarna kwam ondergrondse montuur heeft mijn vrouw gezegt we hebben weer internet. Dus montuur ging weg liet ticket open . Dag daarna viel internet weer uit .kpn gebeld regelt  newe modem dus blijft het v12 te zijn


Hallo @Jeff Poar , als je de V10 nog hebt, sluit deze dan eens aan en werkt het dan weer goed?


Op de v10 doet die het gewoon dat had ik gisteren nog gecheckt 

 

Maar ik moest hem omruilen eergisteren 

De v12 was eergisteren al opgestuuurd


Gisteren naar post ophaal geweest en omgeruild 


Als ik die 4 modem kabel in de v12 glasvezel plug doet viel internet uit zou in 1 2 3 4 moeten maar dan doet hij het ook niet

 

Zo als bij de v10 in 1 van de 4 slots


V12 laat die 4g modem niet toe


Hoi Jeff,  de box 12 werk nog niet goed met de 4g modem. Dus raad aan de v10 te houden en de box 12 terug te sturen. 


Ik heb de v10 al terug gestuurd


Ik ga wel even bellen naar kpn


Hoi Jeff,  de box 12 werk nog niet goed met de 4g modem. Dus raad aan de v10 te houden en de box 12 terug te sturen. 

Dat klopt, zoals KPN moderator @Paul_ hier in dit topic ook aangeeft. @Jeff Poar jouw v10 zou nooit omgeruild mogen zijn door een Box 12, want die ondersteunt SIB 4G (nog) niet.


@Jeff Poar Is het ondertussen al gelukt om er telefonisch uit te komen met mijn collega's? Mocht dit niet het geval zijn, zou je dan je forumprofiel willen invullen en zou je het mij willen laten weten als dit gelukt is? Dan ga ik uitzoeken of ik het voor je in orde kan maken. 


Heb nu de v10a weer in huis alles doet het weer goed


@Jeff Poar Goed om te lezen, mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag!