Skip to main content

Beste,

Wij ervaren veel problemen met de experiabox V8. Regelmatig gaat de TV op zwart. We hebben de kabel tussen de experiabox en tv ontvanger al vervangen. Ook hebben we vorige week nieuwe TV ontvangers aangesloten vanwege een upgrade naar 4K TV. De problemen waren er ook met de oude TV ontvangers. Wanneer we de experiabox herstarten (uit en weer aan zetten) gaat het weer even goed, maar na een paar dagen gaat de TV vaak weer op zwart.

Om dit probleem op te lossen zouden wij graag een nieuwe experiabox willen ontvangen. En dan graag de nieuwste versie.

@kpn: zou u ons daaraan kunnen helpen?

Alvast dank!

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Oh, en een volledige reset hebben we ook al gedaan, maar dat heeft het probleem helaas niet opgelost 


Kunt u het beste contact opnemen met KPN 0800 0402.


Goedenavond @Woltersdev, welkom! U kunt ookhet volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Kan wel even duren eer ze aan uw topic toekomen.


Ik zou die 4 cijfers van het IBAN er pas neer zetten als een KPN medewerker er om vraagt… en een dag later weer weghalen.

Het is wel zo dat alleen KPN medewerkers het profiel kunnen lezen. Maar toch...


Allemaal bedankt voor de feedback. Ik zal het profiel aanvullen. Ik wacht even af op een reactie van KPN.


Goedemiddag @Woltersdev en bedankt voor je bericht!
 

Goed dat je aan de bel trekt en mooi om te zien dat je zelf al het een en ander hebt uitgesloten. Ik ben meteen wat dingen voor ja na gaan kijken en ben ook tot de conclusie gekomen dat we de Experia Box v8 om gaan ruilen. Morgen zal er een nieuwe Experia Box voor je klaarliggen bij de Bruna in Deventer (Flora 201 -203). Ik heb alleen geen invloed op het type Experia Box die je zult ontvangen, dit hangt af van de voorraad. Het is in ieder geval minimaal een v10 en geen v8 of v9. Wil je ons laten weten of de problemen met de nieuwe Experia Box tot het verleden behoren?


Ik heb de experiabox V8 omgeruild voor een V10A. Tot op heden hebben wij geen problemen meer gehad, geen enkele storing meer. Bijkomend voordeel is dat de internetsnelheid via wifi 3 keer sneller is geworden. Ook is het bereik sterk toegenomen. De experiabox staat op de begane grond. Op zolder, de tweede verdieping, hebben we nu ook goede wifi ontvangst. Al met al een hele verbetering dus!