Skip to main content

Beste,

Wij ervaren problemen met de Xperia box (V8 VGV7519). Wifitool van KPN geeft redelijke snelheid weer maar niet optimaal. Aantal keer reset en hard reset uitgevoerd. Na een hardreset blijft het modem stabiel maar dit neemt binnen een week af. De snelheid neemt op bepaalde momenten dus danig af dat streams worden onderbroken en browsen niet meer mogelijk is. Bereik is goed en het probleem doet zich niet voor op een specifiek apparaat.Het modem is nog afkomstig van Telfort, na overname is het helaas niet veel verbeterd. Waar kan ik een vervanging aanvragen voor een up to date modem.

Komt er bij het doorlopen van de Wifimanager niet uit dat je de v8 mag omruilen?


Nee, wel het aanschaffen van wifi versterkers. Maar aan het signaal mankeert niks.


Dit probleem is een keer eerder op het forum geweest,toen heeft een moderator het alsnog omgeruild. @Hanna_  is hier geweest,die kan dat waarschijnlijk wel voor je regelen.


Hallo @Molinternet, welkom. 

Ik kijk graag met je mee! Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? Dan kan ik voor je aan de slag. 


Hallo @Molinternet, welkom. 

Ik kijk graag met je mee! Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? Dan kan ik voor je aan de slag. 


Beste Hanna,

Ik heb mijn profiel aangevuld.


Het probleem is tot nu toe nog niet opgelost. Het zou fijn zijn als dit serieus wordt genomen, het zou jammer zijn als wij van provider moeten overstappen. Want een andere optie is er niet na een jaar betalen voor onbruikbaar internet.


Hallo @Hanna_ , @Molinternet wacht og op een reactie van je.

 


Hoi @Molinternet, 

Ik ga voor jou een nieuwe Experiabox regelen! Morgen kom ik met een update.


Hoi @Molinternet, 

Er is een nieuw modem onderweg naar een PostNL punt bij jou in de buurt. Ik stuur je een privébericht met verdere informatie!Â