Skip to main content

Min v8 modem valt om en nabij om de 2 a 3 uur uit kan ik alles resetten om weer beetje normaal te kunnen internetten/werken  kan het zijn dat het modem na jaren aan zijn eind is hard resetten (pinnetje indrukken  ) is ook niet echt de oplossing kan je hooguit even voorruit voor deze weer in storingen valt

Dat zou kunnen maar controleer je bekabeling eens goed. Vaak is sluiting in een stekkertje de oorzaak.


dat is allemaal doorgemeten dus daar ligt het probleem niet helaas


Hoi @Chris1968, welkom! Super irritant als het zo vaak wegvalt. Lijkt me goed dat we hier even naar kijken. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen en hier reageren als je dit gedaan hebt?


Ingevuld erik


Dank je, @Chris1968. Ik heb de boel nagekeken en we gaan je modem vervangen. De nieuwe Experia Box wordt dinsdagmiddag, 15 december, bezorgd op het servicepunt in de Plus Supermarkt in jouw woonplaats. Je krijgt een sms als hij daar is. Je kunt daar dan de oude box inleveren, dan krijg je de nieuwe mee. Verpak de oude Experia Box met zijn stroomkabel in een doos en noteer het ordernummer (4307132) en onderstaande adres erop.

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn


Dank je wel voor de snelle service