Skip to main content

Ik heb sinds vorige week kpn glasvezel hussel 200.. op de modem is wifi signaal uitgezet aangezien ik 5 TP Link Deco M9 Plus units heb hangen voor een dekkend MESH netwerk aangezien het huis smart is met NEST Camera’s , Rookmelders en hue verlichting en nu valt me op dat er regelmatig geen WiFi verbinding is voor zowel camera’s als TV beeld dat wegvalt… voorheen met ziggo nooit last van zeer stabiel en nu dagelijks storingen.. kan het zijn dat er instelling verkeerd staat in m’n MESH wifi netwerk? Iemand ervaring met deze opstelling zo.. 

Maar hoe is de tv verbonden? Ook met WiFi of bedraad zoals kpn het het liefste ziet? Want als deze bedraad weg valt zou het ook een ander probleem kunnen zijn.


Bedraad utp via TP link deco router.  Gekke is dat als ik in m’n deco app WiFi controleer verbinding goed is en als ik speciale WiFi assistent gebruik Van TP link dan geeft hij offline aan maar dat zou kunnen zijn dat dit WiFi kpn modem is aangezien die uit is. 
SSID en wachtwoord zijn al gezet zelfde als vorige ziggo modem zodat alles gewoon moet kunnen aanmelden etc. 


Hoi @Hermanharderwijk . Welkom op het forum.

Als ik je vraag goed lees hebben we het hier over twee problelem? Wifi en de bekabelde itv die uitvalt? Klopt dat?

Ik lees dat je itv met een deco router hebt aangesloten? Fungeert die dan als switch? Zo ja, dan moet het ding wel IGMP snooping ondersteunen.