Skip to main content

Hoe kan ik serieus worden genomen door KPN? Onderstaande is mijn klacht die ik heb ingediend.

Hiervoor zou iemand binnen 5 dagen contact met me opnemen. Niet gebeurd natuurlijk. Hoe kan ik internet krijgen waar ik al maanden om vraag?

Beste, Om te beginnen het enige wat ik wil is internet thuis hebben. Ik ben hier inmiddels al maanden op aan het wachten. Er is bij mij anderhalve maand geleden een monteur langs geweest om het kpn modum te installeren. Dit was hem helaas niet gelukt. Hij benoemde dat er geen signaal vanuit mijn kabels kwam. (mijn buren hebben echter wel kpn bereik). Een dag later zou er iemand anders komen, die is niet meer geweest. Vervolgens heb ik 3 keer een bevestigging gekregen van een monteursafspraak waarbij er nooit iemand is komen opdagen. Hiervoor heb ik helaas wel vrije uren moet inleveren op mijn werk aangezien ik netjes thuis zat te wachten. Inmiddels heb ik al 6 keer verschillende mensen aan de telefoon gehad. De een beloofde me dat ik terug zou worden gebeld door back office (nooit gebeurd) de andere vertelde dat ik terug zou worden gebeld door planning (nooit gebeurd) de andere maakte nog wel een ticket voor me aan. Uiteindelijk vroeg ik aan iemand of ik een los 4-g modum kon krijgen. Dit heeft hij me toegezegd en aan me aangegeven dat ik hier nog een bevestiging van zou krijgen (verassing is nooit gebeurd). Daarna had ik iemand aan de telefoon die me zei dat ik dat ook nooit zou krijgen. Hij zei tegen me dat er niks zou gebeuren aangezien iedereen alles wegschuift en dat het enige wat ik nog kon proberen een klacht in te dienen. Dus hierbij mijn klacht dat jullie me heel veel blijven beloven wat niet gebeurd terwijl ik hier al maanden zonder internet zit en niemand het ook maar iets lijkt te interesseren bij jullie. Hopelijk pakt iemand dit op en helpt me werkelijk verder. Groet, Simone

Hi @Simone.S! Welkom op het forum.

Ik wil je graag helpen om deze zaak op te lossen. Wil je nog laten weten op welke manier je de klacht hebt ingediend?

Vul in ieder geval je profiel nog in. En laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik bij je gegevens. 

Daarnaast is het ook mogelijk 0800-0402 te bellen. Een medewerker kan dan telefonisch direct laten weten hoe de dingen ervoor staan.Â