Goedenavond,
Ik zit hier op het oude Reggefiber netwerk in Almere waar Max 1GB verbinding beschikbaar is, is er enig zicht wanneer dit geupgrade word naar 4GB verbindingen?
Goedenavond,
Ik zit hier op het oude Reggefiber netwerk in Almere waar Max 1GB verbinding beschikbaar is, is er enig zicht wanneer dit geupgrade word naar 4GB verbindingen?
Â
HEEL LANG
Hoi ​
In mijn woonwijk in Arnhem, heeft iedereen ook nog een AON (GOF) aansluiting van KPN, met een maximale down- en uploadsnelheid van 1 Gbit/s.
In 2016 is dat nog aangelegd door Reggefiber (wat tegenwoordig Netwerkbeheer KPN heet), net zoals bij jouw in Almere.
Een moderator of een medewerker van de klantenservice kan op jouw gestelde vraag geen antwoord geven, omdat de planning van ombouw naar XGS-PON niet bekend is bij KPN de provider.
Dit verloopt allemaal via Netwerkbeheerder KPN, die het oude AON netwerk gaat omzetten naar het nieuwere XPS-PON, waardoor je ook voor de 4 Gbit abonnement kunt kiezen.
Het is dus een kwestie van af en toe de postcode check te doen, op de website van KPN.
Net alsof je een nieuw abonnement wilt aanschaffen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.