Skip to main content

Iemand een idee?

 

Overgestapt van Budget naar KPN (eigenlijk precies hetzelfde netwerk). Bij Budget niets aan de hand, alles werkte prima. Nieuw experia box van KPN aangesloten en ineens helemaal niets meer. 

 

Nu 12 dagen wachten op een monteur…...Wat kansloos. 100% zeker dat het slechts een administratief foutje is bij KPN. Maar probeer daar klantenservice maar van te overtuigen…..

 

Iemand nog een suggestie om de internetverbinding voor 12 november aan de praat te krijgen?

Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur maar in dit geval wellicht eerder. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


@Joep1965 Dank Joep. Ik heb het nu ingevuld. Zo frustrerend dat klantenservice niet verder komt dan “resetten en hier staat alles op groen” terwijl mijn oude verbinding (eigenlijk ook KPN) gewoon prima werkte. 

 

Ik heb het intussen ook geprobeerd met mijn oude modem. Werkt helaas ook niet waardoor ik helemaal sterk vermoed dat KPN slechts een knopje om moet zetten…..


Het vreemde is overigens ook dat ik internet nu heb toegevoegd aan mijn producten in MijnKPN. Daar staat: 

 

Type abonnement: niet beschikbaar

Einddatum contract: niet beschikbaar

 

Het lijkt mij dat daar toch iets anders zou moeten staan als het overstappen goed was doorgevoerd.


De telefonische klantenservice is helaas zeer beperkt. Maar hier zijn de medewerkers top!! Komt goed maar het duurt vaak even.


Welkom hier, @AJWDL! Leuk dat je hier je vraagt stelt. Minder leuk dat je nu zonder diensten zit:disappointed_relieved: . Als je overstapt van één provider naar de ander, wordt de lijn overgenomen. Ongeacht de andere provider, Online.nl, gebruik maakt van ons netwerk. 
Om een beter beeld te krijgen van de situatie en waarom je zolang moet wachten, kijk ik graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Heb je de oude Experiabox van de vorige provider nog? Sluit die dan weer aan. Misschien werkt die nog. De Experiabox van KPN pas aansluiten als je vorige het niet meer doet.


Hi @Nick83, dat heb ik inderdaad ook al geprobeerd. Zonder succes helaas. Services knippert dan oranje en geen internetverbinding. Het signaal van de nieuwe modem komt blijkbaar niet door bij KPN (net weer een poging gewaagd door te bellen met de klantenservice maar daar kwam ik opnieuw niet veel verder mee). Het irritante is dat je zonder internet ineens een hele hoop slimme apparaten niet meer kan gebruiken, waaronder een deurbel….wat toch best handig is om te hebben.


@Lisa Mijn profiel is bijgewerkt. Heb je ook privé bericht gestuurd met wat gegevens.


Hi @Nick83, dat heb ik inderdaad ook al geprobeerd. Zonder succes helaas. Services knippert dan oranje en geen internetverbinding. Het signaal van de nieuwe modem komt blijkbaar niet door bij KPN (net weer een poging gewaagd door te bellen met de klantenservice maar daar kwam ik opnieuw niet veel verder mee). Het irritante is dat je zonder internet ineens een hele hoop slimme apparaten niet meer kan gebruiken, waaronder een deurbel….wat toch best handig is om te hebben.

Een deurbel die zonder WiFi niet werkt :astonished:  waarom in vredesnaam koop je zo'n ding? What's next, een een brandalarm wat het zonder WiFi niet doet? Een douchekop waar zonder WiFi geen water uit komt? Een wc die zonder WiFi niet doorspoelt?


@Nick83 Ring, Chromecast …. willen allemaal graag een functionerende verbinding.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie ook dat de verbinding gereed is en dat het zou moeten werken. Aangezien dit niet het geval is moeten we een monteur langs sturen om dit verder uit te laten zoeken. Ik zie dat er inmiddels al een afspraak is ingepland op 12 november met één van onze monteur. Helaas moeten we deze afspraak afwachten. Ik heb wel extra MB's toegevoegd aan jouw mobiele abonnement zodat je in ieder geval gebruik kan maken van mobiel internet. Als dit niet voldoende is, dan horen we dat graag van je!