Skip to main content

Hallo,

enkele maanden geleden van Telfort naar KPN  gegaan, dit omdat het Telfort gedeelte naar KPN terug ging.

ik weet dat ik kan gaan waar ik wil, heb geen contract of zo. Kreeg aanbieding van conculega voor zelfde prijs met als extra 3 WiFi boosters 

die bij KPN toch nog €149 euro kosten.

gevraagd aan KPN of men tegemoet wi komen want WiFi is bij mij geregeld echt slecht, maar daar heeft men geen oren naar. 
wat adviseren jullie mij?

 

 

Hallo @Mientjes , je zou de wifimanager via de app eens kunnen doen en dan kom je misschien wel in aanmerking voor een set gratis Experia Wifi's, dat zijn niet de wifiboosters van €149. maar een set wifi's ter waarde van €98.

Succes.

 


Welkom bij ons op het forum @Mientjes. De WiFi Manager die Jan noemde kon je inderdaad doen, en kijken of het daarmee beter werd. Momenteel werkt die alleen niet, waardoor je die nu niet kunt doen. Heb je die al gedaan? En wat is er precies met de verbinding, is die langzaam, valt het bereik weg of iets heel anders? Nu de WiFi Manager niet werkt kan je de andere tips die worden genoemd in dit topic gebruiken: Oplossingen voor trage en wegvallende wifi.


We hebben geen reactie van je gezien @Mientjes, is het beter geworden? Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Nee, helaas niet beter geworden, 

denk dat WiFi versterkers de oplossing zijn. 
wel vreemd dat overstappers wel versterkers krijgen, wij die na opheffen van Telfort naar KPN zijn overgegaan, dus niet en hier €150.- voor neertellen.


Dat is omdat je geen nieuwe klant bent @Mientjes, je Telfort abonnement is meegenomen naar KPN, het is geen nieuw abonnement.

Heb je de Wifi Manager al gedaan die Jan noemde? Afhankelijk van de resultaten kan die aan het einde ook gratis versterkers aanbieden.