Skip to main content

hbo is weg bij ziggo en terecht net er  goede serie op house of dragons,uiteraard heb ik  afleveringen al,maar is het geen optie voor kpn om terug te kapen.

woon in buiten gebied kiezen tussen kpn of ziggo, had ziggo eerst, veel gedoe mee gehad, toen weer kpn nu met buitengebied ding, snelheid gaat over de50mb heen, moet ik niet vertellen, maar is fijn. krijg glasvezel, ze hebben beetje vertraging, maar stel ik zet over ben ik nieuwe klant?? die van  een aanbieding gebruik kan maken.

trouwes disney  alleen goedkoop aanbieden is ook en optie er zijn mensen die totaal niet van sport houden zowel fysiek als op tv, als ik eerlijk ben zenders als rtl sbs mogen van mij verdwijnen wat niet zal gebeuren en oude scyfie zender is ook optie dus kpn...

Hoi @erikje2014

Als ik je goed begrijp zit je al bij KPN?
Dan kun je zeker overstappen op glasvezel als die er ligt, maar dan ben je geen nieuwe klant.
Dus je zult het met de vaste klant aanbiedingen moeten doen, zoals korting op een entertainment pakket e.d.

Misschien verstandig als je even gratis belt met de KPN 0800 0402 
Bereikbaar op:  ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. 09:00 - 17:00

Zon- en feestdagen gesloten


Hoi @erikje2014, welkom op ons forum!
Zoals Huistijger hierboven al wel noemt is het voor eigenlijk alle dingen om abonnementen heen het makkelijkst overdag even met ons te bellen!

Heb je mijn collega's daar in de tussentijd al gesproken?