Skip to main content

We hadden al een tijdje last van wegvallend internet (glasvezel) afgelopen zaterdag kwam er een kpn monteur.  Die zei dat het glasvezel kastje vervangen moest worden., door een andere monteur.  Dit kwam omdat de kpn monteur niet zo een kastje had.  3 dgn later kwam de andere monteur. Die zei dat de bekabeling van het glasvezel niet goed zat,  dus hij heeft de oude kast laten zitten.  Heel even leek alles te werken.  Maar 5 min na dat hij weg was kwam ik er achter dat niets meer werkte van het internet  en krijg ik de melding: 

 

Uw breedband IP connectie werkt niet 

 

Na meedere malen bellen en proberen die zelfde monteur weer terug te laten komen  is het me niet duidelijk waar het probleem ligt en wanneer er een nieuwe monteur komt.  De klantenservice van degene die het glasvezel kastje zou vervangen zouden me al 2x terug bellen wat niet gebeurd is.  En kpn zou ook nog een nieuwe monteur insturen... Omdat het nu met het netwerk te maken zou hebben.... Hiermee moet nog een afspraak ingepland worden... Als ze me bellen.  Geen idee wat er aan de hand is en ondertussen 3 uur bellen verder en geen steek verder met mijn internet.  😱

 

Welkom op het forum, @NicolaW! Excuses dat we niet eerder gereageerd hebben. Je verhaal geeft al wel aan dat het geheel niet soepeltjes loopt. We zijn een paar dagen verder, is het inmiddels opgelost, of heb je nog steeds geen internet? In dat laatste geval, wil je dan je forumprofiel invullen? Dan kan ik in ieder geval meekijken wat er aan de hand is en hoe het ervoor staat.