Skip to main content

Goedendag, 

 

Vanaf 8-02 al een internet en tv storing.

Site van kpn geeft dit aan.

Wanneer kan ik weer een werkend systeem verwachten?

Ik was juist overgestapt om een betrouwbare provider te hebben.

Alle mobiele bundels zijn nu op. 

Dag @Jan Stuurstraat dat is wel balen zeg. Heb je al wel gebeld met de klantenservice 0800-0402? Wellicht kom je in aanmerking voor een gratis bundel op je mobiel.  Kan alleen als je een abonnement hebt bij kpn uiteraard. 


@Joep1965  dank voor het nummer.

Zojuist gebeld, en vriendelijk te woord gestaan.

Helaas geen extra informatie die je zelf niet kan vinden via de website. 

Tijd van de storing worden steeds verzet, nu dus al 4 dagen.

Helaas geen kpn gsm abonnement maar een dochter.

Dus geen extra data bundel. 


Dan zal het een behoorlijke storing zijn. Misschien wel een kabel kapot getrokken.


Hoi @Jan Stuurstraat, heel erg zuur zo’n storing. Hopelijk al opgelost, zo niet, hoop ik dat het niet lang meer duurt. 


Al wel soms signaal maar nog geen 100%. Lastig thuis werken 


Nu helemaal opgelost?


Nu helemaal opgelost?

Ja, nu helemaal opgelost. Duurde wel lang. 

Ik krijg alleen een foutmelding als ik een vergoeding wil aanvragen, meerdere keren geprobeerd.

Krijg de melding dat er een storing is opgetreden en ik het later nog eens moet proberen.


@Jan Stuurstraat kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Want de storing heeft tot de 13e geduurd?


@Jan Stuurstraat kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Want de storing heeft tot de 13e geduurd?

Hallo Bart,

Ja de storing heeft tot en met de 13e geduurd. Op de 13e weer sporatisch internet/tv.

Mijn gegevens heb ik verder ingevuld.

 

Tevens telefonsich contact gehad met de helpdesk omtrent de storing. Zij krijgen de zelfde foutmelding. 


Heel gek, ik heb nu de vergoeding voor de tijd zonder diensten doorgevoerd. Dit bedrag vind je in mindering op de volgende factuur.