Skip to main content

Vanaf donderdag geen tv geen internet geen telefoon op de router rode lampjes hebben een nieuwe router opgestuurd gekregen maar nog steeds hetzelfde hierna weer twee maal gebeld

zou gebeld door een afdeling is niet gebeurd

Maar weer een keer gebeld antwoord moet maar ff afwachten of er wat gaat gebeuren

na het weekend zit ik 5 dagen zonder tv WiFi internet en telefoon

Geloof het gewoon niet

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Johnnyg, welkom! Wat jammer om te lezen dat het al zo lang duurt! 😞 Hoe staat het er nu voor? Ik ga er vanuit dat je in het weekend niet gebeld bent door de betreffende afdeling. Heb je zelf de bekabeling van en naar het IS/RA punt of glasvezelkastje al eens bekeken?  Zit alles er goed in? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 


Alle bekabeling klopt krijg nu een noodpakket

maar het klopt van geen kanten 

dat niemand kan vertellen wat er aan de hand is en wat er gaat gebeuren 

echt heel slecht


Fijn dat je een noodpakket krijgt! Mocht je willen dat wij er nog eens naar kijken, vul dan gerust alsnog je profiel aan. 


Hoe bedoel ernaar kijken ik betaal 118 euro per maand door een fout van Kpn heb ik niks meer 

hoe bedoel er naar kijken na vijf dagen

alles moet vandaag gewoon weer wekend zijn


Wij, van het forum, hebben geen gegevens van je, Johnny. Dus wij weten op dit moment niet wat er aan de hand is bij jou los van wat jij zelf vertelt.

We kunnen hier in de systemen duiken om te kijken wat er nou aan de hand is, en wat er gaat gebeuren en of bekend is wanneer het opgelost zal zijn. Maar dan hebben we dus wel je gegevens nodig. Als je wilt dat we dit doen, vul dan je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. 


Klantummer (...) 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy


Dag @Johnnyg Ik heb je klantnummer in je KPN Forum profiel gezet. Zou je daar de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je mobiele nummer bij willen zetten? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Ik had al een naam Johnnyg maar kon niet meer antwoorden op de vragen van Bart of inloggen

dus maar weer een nieuwe aangemaakt

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


nog steeds geen tv geen internet en geen telefoon Nu al 6 dagen niks wel een nood pakket

en ik moet er heel blij mee zijn betaal 118 euro per maand voor een nood pakket krijg geen antwoord wat er eigenlijk aan de hand is 

Op de router branden twee rode lampen 

Kpn 10 x  gebeld maar geen normaal antwoord 

moet maar ff afwachten 

 bagger echt bagger ben er helemaal klaar mee

*admin: verplaatst naar je eigen topic


Hi Johnny, welkom hier. 

Allereerst mijn excuses voor de lange onderbreking van je diensten. Ik zie dat er iets mis is met de configuratie in de wijkcentrale. Hier loopt een melding voor bij de technische dienst, zij zijn bezig om de oorzaak hiervan te achterhalen en te herstellen. Ik vind het wel fijn dat je een noodpakket hebt ontvangen, zo kun je in ieder geval nog online. 

Wat de kosten betreft van abonnement, dat zullen we zeker corrigeren. Het belangrijkste nu is alles zo snel mogelijk werkend te krijgen. 


Het probleem zou vandaag  2 dec opgelost worden nu al een week zonder mijn eigen aansluiting alle lampen nog rood op mijn

router al 14 keer gebeld met Kpnwatvis dit verschrikkelijk slecht heb er geen woorden voor

echt bagger , bagger , bagger heb ervaren goed woord voor over geloof ook niet dat het echt serieus genomen woord

 


Ontzettend vervelend dit 😞. Ik heb in ieder geval nogmaals een ticket voor je aangemaakt. Daarnaast heb ik een achterliggende afdeling ook een mail gestuurd met de vraag of zij nog iets voor ons kunnen betekenen hierin. Weet dat we al het mogelijke voor jou doen!


Hi @Johnnygg, ik zie dat je verbinding weer werkt sinds gisteren en dat je vandaag een collega hebt gesproken die de abonnementskosten deels vergoed heeft. Excuus dat het zo lang heeft geduurd, maar wel fijn dat het nu weer in orde is gemaakt!