Skip to main content

Van af hoelaat kan ik interactieve tv en internet aansluiten zou vandaag geactiveerd worden 

Mvg Bert Frederiks 

Hallo @Bert 1955 , je krijgt een SMS en/of mail, als je abo geactiveerd is.

 


Hoi @Bert 1955 
Sluit maar aan, het kan geen kwaad als het nog niet werkt, je vernield er niks mee.


Hallo @Bert 1955 ,

Gewoonlijk aan het eind van de ochtend. Je krijgt een SMS en/of mail, als je abonnement geactiveerd is.

 


Hallo @Bert 1955, op de dag dat jouw abonnement ingaat kun je begin van de dag de apparatuur installeren. Zodra alles qua verbinding in ons leveringssysteem dan gereed is ontvang je een sms dat alles zal gaan werken. Als het goed is heb je deze ook ontvangen op 18 juli 2022.

Ik zie dat inmiddels jouw abonnement dan ook actief is geworden. 


Hi, KPN Internet en TV genomen. Ga morgen de 19e over. Moet ik wachten op een sms of kan ik al eerder installeren? Dit ivm de uitzending omtrent de begrafenis in Engeland. Die al vroeg begint.


Hallo @HFforum je kunt de modem rustig alvast aansluiten en als het werkt, werkt het. Je krijgt inm ieder geval een SMS als je diensten geactiveerd en operationeel zijn.

De IP TV apps voor je mobiel en tablet en Smart-TV (mits geschikt tv-toestel) zouden al moeten werken.

Werken de apps alleen via mobiel en tablets zou je die met een Chromecast kunnen streamen naar een geschikt tv-toestel en kun je alles zien.

Als het goed is het je al wel je abonneenummer en pincode voor tv kijken ontvangen.

Succes.

 


Klopt. Alleen om Itv te kijken heb ik internet nodig. Streamen via ipad of iphone zou kunnen maar ik heb geen Cromecast helaas. Wel dank voor je reactie.


Hallo @HFforum je bent blijkbaar niet nog klant bij een andere provider waar je nog diensten afneemt?


Ja ik heb mu mog Solcon glasvezel


Hallo @HFforum , dan is er niets aan de hand. Solcon sluit pas af na een seintje van KPN dat je overgezet bent.

 

 


OK perfect dank je..