Skip to main content

Vandaag het hele pakket aangesloten en vol verwachting. Eindelijk van T Mobile af. 

Maar Internet doet het niet. En een monteur komt over 5 dagen!

(Het lampje 'GLAS’ brandt niet op het glasvezelmodem.

Hoe kijk ik nu TV? Wat gaat mijn zoon het hele weekend doen? 

Er wordt me extra data aangeboden als ik een mobiel abonnement heb bij KPN. Die heb ik bij Simyo en dat val ook onder KPN maar dat werkt natuurlijk niet.

Was ik maar nooit overgestapt van T Mobile.

 

 

Wat is de gecommuniceerde overstapdatum?

Een monteur moet dit namelijk fysiek in de centrale omzetten van het t-mobile netwerk naar het KPN netwerk.

Ik neem aan dat het t-mobile modem het nog gewoon zal doen.


Hallo @Ben Amsterdam als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt moet alles bij T-Mobile nog gewoon werken totdat je een SMS/Mail van KPN krijgt dat je diensten geactiveerd zijn. 

 


T Mobile werkt niet meer, omdat ik al een sms heb gekregen van KPN dat het nu bij KPN is en dat alles moet werken. Diensten zijn dus geactiveerd. de overstapservice heeft dus perfect gewerkt.

Maar het internet van KPN werkt niet. 

Dus een uur met klantenservice van KPN alles doorlopen. Conclusie: Ik heb een andere modem dan in het systeem staat EN het glasvezel modemding werkt niet goed.

Er moet een monteur komen volgens klantenservice. Die kan pas na het weekend.

En dan ben je een nieuwe klant zeg.

 


Ik ga wel naar Ziggo en stuur de hele zooi terug. Ook vandaag krijgt klantenservice niks voor elkaar.


Hoi @Ben Amsterdam . Dat is spijtig om te lezen. 

Ik vrees dat ik ook geen ijzer met handen kan breken. Als er een monteur nodig is, zal dat over het weekend getild worden. 


Ik ga wel naar Ziggo en stuur de hele zooi terug. Ook vandaag krijgt klantenservice niks voor elkaar.

Ik denk dat je nu alsnog via KPN eerder signaal hebt dan via Ziggo...


Heb 2 onbeperkte KPN simkaarten moeten kopen om het hele huis van hotspotjes te laten voorzien. Alleen om boven en beneden TV te kunnen kijken. 

Kosten €105 incl aansluiten.

Hopelijk komt die monteur vandaag en heeft hij een nieuw glaszezelkastje bij zich, maar ik heb al zo’ n vermoeden van niet.

 


KPN Monteur was er om 8.15. Een kwartier later werkte alles weeg met een nieuwe patch of zo.

Ook een compliment aan de klantenservice die mij een ruime vergoeding heeft toegezegd voor de 5 dagen die ik met de onbeperkte hotspotjes moest aankopen en internetten.