Skip to main content

Hallo,

Ik ben net ingelogd als KPN-er na als slaaf te zijn verkocht door Telfort.

Nergens staat de mogelijkheid hoe ik nu mijn vroegere Telfort abonnement (3 in 1) Vast bellen interactieve tv en internet vanTelfort moet overzetten naar KPN. Ik ken die namen niet, en ik weet niet wat er met dit abonnement overeenkomt.

Ik wil mijn oude producten kunnen koppelen aan de nieuwe KPN producten in de KPN app, maar weet niet welke producten ik moet kiezen, hoe ze heten, en of dan nog steeds voordeel.


Dank voor antwoord.

Inge

Ten eerste ben je niet als slaaf verkocht aan KPN, Telfort was al eigendom van KPN toen je het abonnement afsloot.

Maar ben je al daadwerkelijk over gezet op KPN, als dat afgerond is kun je pas via KPN inloggen in je abonnements gegevens.


Hallo @IngetjeP , als je nog geen KPNID hebt voor je thuisdiensten maar wel voor je mobiele diensten kun je dat KPNID gebruiken om je thuisabo aan dat KPNID te koppelen.

Je zou eventueel ook het KPNID dat je voor dit forum gebruikt kunnen gebruiken om je thuisabo te koppelen.

Je kunt er ook voor kiezen een compleet nieuw KPNID aan te maken en daar he thuisabo aan koppelen.

 

 


Ja, ik noem dat ‘als slaaf verkocht’ want eerst was het tiscali, toen telfort en nu kpn, zonder dat ik daarom vraag. Maar je mag wel steeds meer betalen, hahaha.

 

Ik kan overigens wel al inloggen bij KPN, en mijn mobiele abonnementgegevens zijn wel bekend. Maar het vroegere alles in 1 van Telfort zie ik niet erbij verschijnen. Ik wilde daarom een ander product ‘koppelen’ zodat ik dat ook in 1 overzicht kan zien staan maar dat lukt dus niet.

 

En voor een bedrijf dat zoveel doet met telefonie hebben ze enórm hun best gedaan om hun eigen telefoonnummer vooral niet te vermelden. Ik wil gewoon iemand van een helpdesk aan de lijn. Het enige nummer wat je nog kunt vinden is de nabestaanden helpdesk.


@JanD hoi, dank, maar ik heb net een nieiuw KPN ID aangemaakt. Ik kan mobiel wel koppelen, maar niet het thuisgebeuren (alles in 1).

Maar ik ga in totale frustratie hiermee ophouden. Bah.


Hallo @IngetjeP ben je al wel definitief over van TFT naar KPN, in een mail staat de precieze datum van overname door KPN.

Wat voor foutmelding krijg je als je thuis wilt koppelen? Om thuis te koppelen moet je de laatste 3 cijfers van je IBAN ingeven.


Welkom op het forum @IngetjeP, en welkom bij KPN. Telfort was al sinds 2005 onderdeel van KPN, daar is niets aan veranderd of recent ‘verkocht'. Het enige wat verandert is dat het niet meer Telfort heet, maar KPN. Als jouw abonnement al is overgezet naar ons is dit met behoud van de voorwaarden gedaan. Je hoeft zelf niets om te zetten daarvoor, je kunt het abonnement wat je had gewoon blijven gebruiken, inclusief de prijs die je maandelijks bij Telfort betaalde. 

Als je bent ingelogd in MijnKPN, kan je naar de productpagina gaan. Daar zie je alle abonnementen die aan jouw KPN ID zijn gekoppeld. Als het Thuis pakket daar niet staat, kan je die koppelen. Is het daarmee gelukt?


We hebben geen reactie van je gezien @IngetjeP. Is het met bovenstaande reacties nog gelukt of kunnen we je er meer over vertellen?