Skip to main content

Ik heb net me vast bellen opgezegd via chat met het idee dat ik online naar hussel kan overstappen,maar dat kan ineens niet meer!

graag wil ik hussel, want dat scheelt per maand weer geld en niet dat ik door opzeggen van iets weer een jaarcontract hebt, dat wil ik alleen met hussel, anders kijk ik verder.…

 

telefonische zijn jullie niet bereikbaar!

 

Hallo @2019Maximus , het kan zijn dat de afmelding voor vast bellen eerst compleet doorgelopen moet zijn voordat je weer een andere wijziging in je abo door kunt voeren.

Dus probeer het over een paar dagen nog eens.

 


Welk abonnement heb je dan nu?


De voorganger, maar geen compleet! Staat geen naam bij…. 

ik ga het inderdaad over een paar dagen maar weer proberen…

 


Daar staat natuurlijk wel een naam bij.

Betreft het een "Internet en TV" abonnement of een "Alles in 1" abonnement?

De reden waarom ik het vraag is dat het opzeggen van de vaste telefoon bij een "Alles in 1" abonnement nog wel eens geresulteerd heeft in het opzeggen van het gehele abonnement.


Bij Alles-in-1 is telefonie een vast onderdeel. Dat kun je dus niet apart opzeggen.

Bij KPN kan altijd maar 1 ding tegelijk. Dus als u vandaag iets opzegt, dan moet je eerst wachten totdat dat helemaal doorgevoerd is. Daarna kun je pas iets nieuws afsluiten. Ondertussen zit je zo een paar weken zonder internet... dus niet zo handig…

Een moderator kan hopelijk hier nog wel wat aan doen. Bijvoorbeeld door uw opzegging te annuleren en dan gewoon een verlenging naar Hussel zonder telefonie te regelen.


Hoi @2019Maximus en welkom op het forum! Ik ben ook benieuwd wat de reden is dat je nu nog niet over kan naar Hussel. Bij het verwijderen van de vaste telefonie heb je als het goed is een bevestiging ontvangen per mail, staat daar iets in over een nieuw jaarcontract? Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik uitzoeken hoe de vork in de steel steekt. 


Reageer