Skip to main content

Hoi, ik zou graag willen vragen of iemand kan controleren of dit goed staat.

Ik krijg 100mb internet en het lijkt als of dat de max is terwijl ik 1000mb heb

pc heeft altijd 1000mb gehad dus instellingen staan goed

mvg Dave

vraag mag verwijderd worden, heb het antwoord al


vraag mag verwijderd worden, heb het antwoord al

@davidos . Dat is mooi! Kun je het antwoord ter lering met ons delen?


ok, gebruiksaanwijzing goed lezen en niet je pc in poort 1 steken waar de tv in moet


ok, gebruiksaanwijzing goed lezen en niet je pc in poort 1 steken waar de tv in moet

Kunt u daar wat meer over vertellen? Want er is tegenwoordig geen aparte poort meer voor tv. Dat is iets van heel heel heel lang geleden.


Ok, Ik had mijn internet kabel voor mijn pc in poort 1 gestopt en in het boekje staat dat daar de tv kabel in moet dus daarna heb ik de internetkabel voor de pc in poort 2 gedaan en toen was het opgelost


Hallo @davidos , dan heb je wel een heel oud modem, waarbij dat nog moet, welk merk en type?

En bij een recent modem zou een poort defect kunnen zijn.

 


Hallo @davidos , dan heb je wel een heel oud modem, waarbij dat nog moet, welk merk en type?

En bij een recent modem zou een poort defect kunnen zijn.

 

wel, ik heb het moden dat kpn mij een week geleden gestuurd heeft, de kpn box 12 staat erop 


Bij de KPN Box 12 zijn alle poorten gelijk. In welke poort u de tv aansluit maakt niets uit. Er staat ook niets over in de handleiding. Daar ben ik van overtuigd. 


Dit stond in mijn boekje, maar goed het is opgelost met het omwisselen van de kabels dus voor de volgende personen die problemen hebben, probeer het eens terwijl iedereen zegt dat het niet uit maakt.

Succes


@davidos, als het modem in orde is en alle 4 gele ethernetpoorten functioneel zijn, dan mag het niets uitmaken waar je de TV of PC inprikt. TV én PC op de afbeelding dienen enkel als voorbeeld. Maar als het in jouw situatie geholpen heeft … prima!


Hallo @davidos KPN had er ook voor kunnen kiezen om PC op de 1e poort en TV op de 2e poort te zetten, het is slechts een voorbeeld dat de gele poorten netwerkpoorten zijn voor bekabelde apparaten en hebben allemaal een Gigabit-doorlaatsnelheid.

 

 


Hoi @davidos . Poorten maakt inderdaad niet uit. Ik kan me voorstellen dat die handleiding die indruk wel wekt. 

Fijn dat je alles nu aan de praat hebt.Â