Skip to main content

Momenteel heel veel last met internet.
De snelheid was 33800 KB.
En nu nog 12282.
Hierdoor kunnen we geen Netflix meer kijken en IPTV via app Canal digitaal.
Ik zie in de DSL status veel FECs in de upload stream.
Heb al een reboot, reset etc.

Modem V10A

 

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/ graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


Bedankt voor de reactie. Ik heb al vanaf 2004 KPN internet ADSL later Vdsl en haal altijd rond de 30. Sinds 3 dagen is het meer dan gehalveerd.


Hum heb je de kabel tussen het modem en israpunt al gecontroleerd of vervangen? Dat wil nog weleens helpen. Gebruik je appartuur die data versturen via het electriciteitsnetwerk? Zoals draadloze verbindingsets of iets dergelijks?


Kabel ISRA en modem reeds vervangen.zal morgen eens alle lan aansluitingen eraf halen zodat ik alleen met de pc erop zit.

Vindt het wel raar . Alle FECs zijn  op de upload stream en dat die wel goed blijft. Download stream geen en daar is de snelheid in elkaar gestort om een of andere reden.

Wordt vervolgd.


Het is in ieder geval geen stabiele verbinding.  Andere vraag...jij hebt geen pairbonding?


Momenteel heel veel last met internet.
De snelheid was 33800 KB.
En nu nog 12282.
Hierdoor kunnen we geen Netflix meer kijken en IPTV via Canal digitaal.
Ik zie in de DSL status veel FECs in de upload stream.
Heb al een reboot, reset etc.

 


Alles verwijderd, modem kaal op het ISRA punt. Geen verbetering.

Zou graag een DLM reset willen hebben.  Door alle resets en reboots door mij staat hij nu in een lagere snelheid.

 


DLM reset aangevraagd via chat, gaan ze het modem resetten (wat ik al tig keer gedaan heb) dus dat schiet niet op!!!

Dus bij deze nogmaals graag DLM reset!!!


Goed dat je contact opneemt, @JohnDvn! Ik heb jouw verbinding even doorgemeten en meet een fout. Ik heb daarom een storingsmonteur ingepland voor morgen tussen 8.00 en 10.00 uur. Mocht dit niet uitkomen, dan kan je ons altijd bellen om de afspraak te verplaatsen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.


Bedankt voor de reactie.

 

Hopelijk is de storing dan opgelost van het trage internet.

Kan de monteur dan ook pairbonding bij mij realiseren?

Ik heb vanaf 2004 als een van de eerste VDSL via Telfort meegedaan met een pilot. Nu nog steeds als max 30 MB/s.

I