Skip to main content

Weer krijg ik een leuke mail met gratis internet snelheid verdubbeling en wéér kan ik dat niet aanzetten als ik de aangegeven stappen volg. Waarom wordt dat nou niet goed geregeld voordat zo'n mailing verstuurd wordt. Ik wil graag gebruik maken van die actie!!! Gr. Esmee

 

Hallo @EssieM ,

Als het aanzetten niet lukt via internet, dan zou ik met KPN bellen of chatten. Doe dat wel voor 1 december 2021 want daarna is de gratis aanbieding vervallen. 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Doordeweeks van 8.00 tot 20.00 en op zaterdag tot 17.00.) 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Hallo @EssieM ,

Als het aanzetten niet lukt via internet, dan zou ik met KPN bellen of chatten. Doe dat wel voor 1 december 2021 want daarna is de gratis aanbieding vervallen. 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Doordeweeks van 8.00 tot 20.00 en op zaterdag tot 17.00.) 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Die actie op de afbeelding van 50 naar 100 geld niet voor iedereen schijnbaar wezen zal wel op de koper lijn zijn en niet via  de KPN glasvezel want daar begint 100/100  200/200 en 1000/10000 aan internet en 50 komt niet voor aan snelheid.

Zal niet gek wezen als KPN jouw een (gratis) van 100 naar 200 zo lang je klant bent geeft.

Beetje misleidend deze afbeelding zonder verdere inhoud.


Nee @J.E ,

Helaas niet. Zo zou ik daar ook wel gebruik van willen maken. 

Maar ik heb begrepen dat de mailing maar naar een beperkte groep klanten is gestuurd. Alleen als je de e-mail hebt ontvangen, dan kun je ervan gebruik maken. 

Bij mij staat die gratis aanbieding dus helaas ook niet in Mijn KPN. 

 


Beste @J.E,

Vanmorgen gebeld en uitstekend geholpen. Ik heb de verdubbeling internetsnelheid ontvangen. Het is een vaste klanten actie. 


Mooi zo:thumbsup_tone4: En graag geholpen natuurlijk…..  


Beste @J.E,

Vanmorgen gebeld en uitstekend geholpen. Ik heb de verdubbeling internetsnelheid ontvangen. Het is een vaste klanten actie. 

Gefeliciteerd met je verhoging als vaste klant ben ook vaste klant al enkele jaren maar de verhoging is niet van toepassing op de glasvezel lijn in mijn geval is de actie niet geldig.

Trouwens als ik extra verhoging wil mag ik als trouwe klant de volle pond gaan betalen van 100/100 naar 200/200 glasvezel lijn, het zij zo kan ik niets aan veranderen. kan er wel ophef over gaan maken maar daar wordt het niet anders van, geef alleen mijn uitgesproken mening en wat ik ervaar.

Want dit is wat ik kan wijzigen verhogen internet  en ander zenderpakket wijzigen per maand of er 1 extra zender pakket bij nemen links en rechtsom gaat het mij per maand meer kosten. wordt soms stapel met het gehussel onderling andere wijzigingen kan ik niet doorvoeren, anders ga ik Kompleet over op een een hussel abonnement waar ik nu niet inzit het kost mij gewoon per maand meer hoe je ook husselt met wat ik nu heb voor internet tv en telefoon 3in1 pakket die toen is afgesloten later zijn er mobiele abonnementen bij gekomen wat schijnbaar ook onder hussel valt  met 5 euro korting en gratis zender na keuze, dit is standaard wat elke provider wel heeft met combinatie mobiel daar is KPN geen uitzondering  in.