Skip to main content

Heb begin dit jaar bij kpn aangegeven om vaste toestel te laten vervallen c.q. te willen beeindigen

Op 19 maart 2020 zou monteur langskomen, is niet geweest. Voor 30 maart 2020 wederom een afspraak gemaakt dat monteur zou langskomen.

Geen bericht van kpn gehad dat hij niet zou komen. Wij wachten maar geen monteur.

Vandaag afspraak gemaakt dat op 1 juli een monteur zal langskomen om vaste toestel af te sluiten.

De maandelijkse facturen zijn nog steeds niet aangepast en daardoor betalen wij maandelijks nog steeds teveel.

Wat kan ik verder doen? Ik word van het kpn kastje naar het kpn muurtje gestuurd.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt.

Goedenavond @janvdwal, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Vanwege alle corona maatregelen zijn er wat dingen anders gegaan dan gepland inderdaad. Je had hier op de hoogte gesteld moeten worden, daarvoor mijn excuses! 

Het is mij alleen niet helemaal duidelijk waarom de monteur nu komt. Heb je jouw abonnement aangepast en zijn hiervoor monteur werkzaamheden nodig? Dan gaat het nieuwe abonnement pas in nadat de monteur is geweest. Eventuele kosten voor het vaste toestel (enkele maanden € 1,00 of € 2,00) kan ik dan eventueel gaan vergoeden nadat de wijziging is doorgevoerd. Of is het enkel en alleen om je vaste telefonie te ontkoppelen? Want het lijkt me dat daar geen monteur voor nodig is.

Om het een en ander na te kijken, wil ik graag wat gegevens van je ontvangen. Wil je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het vaste nummer dat je uit het pakket wil halen? Alvast bedankt!


@janvdwal ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen of is het inmiddels wat duidelijker geworden?


Reageer