Skip to main content

Goededag,

 

Goededag,

Ik heb een verouderde (bedrade) Experiabox (H220N V7) die regelmatig vastloopt en alleen werkend is te krijgen door de stroomstekker er even uit te halen en er weer in te stoppen. Dit gebeurde vroeger 1 a 2 keer per jaar maar inmiddels is het meerdere keren per week raak. De helpdesk kon me ook niet verder helpen en poeierde me af, dus nu probeer ik het maar via dit forum. Ik ben het inmiddels aardig beu aan het worden allemaal dus -of- jullie sturen me gewoon een nieuw modem op en het probleem is opgelost, -of- ik ga naar een andere provider. Het is niet mijn bedoeling om jullie het mes op de keel te zetten maar ik wil dit probleem gewoon opgelost zien, liever gisteren dan vandaag.

Dus help me AUB, zoveel vraag ik toch niet??

 

Mvg,

Pam Catalano

De v7 moet zonder problemen vervangen worden. Die is oud.  Een medewerker kan u met omruilen helpen of bel de klantenservice 0800-0402 nog een keer. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt u ik wil een medewerker spreken en dan zegt u dat uw modem geel verkleurd is en piept.


@Pam Catalano Welkom op het forum. Wat vervelend dat je Experiabox regelmatig vastloopt en wat vreemd dat mijn collega aan de telefoon dit gezegd heeft. Je kunt je Experiabox V7 namelijk inderdaad omruilen voor een nieuw exemplaar, dit kan telefonisch maar dit kan ook via de volgende pagina. Als je hier klikt op de button "Check je apparatuur voor Netflix" dan wordt er gecontroleerd of je apparatuur geschikt is. De V7 zal hiervoor niet geschikt zijn en deze kan dus omgeruild worden. Mocht het via deze weg niet lukken dan zou je ook je forumprofiel kunnen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is. Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of ik het voor je in orde kan maken. 


@Rutger_ Die servicetool kan hier niet mee omgaan. Recent heb ik dit met Alex getest en de tool meldt dat alles geschikt is icm de v7

 


@ChrisWissink Bedankt voor het doorgeven! Dit was bij mij nog niet bekend, voorheen kon dit volgens mij wel. @Pam Catalano Zou je dan sowieso voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik het voor je in orde maken! 


@Pam Catalano Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!