Skip to main content

Beste KPN’ers,

 

Van glasvezel had ik hele hoge verwachtingen, dat je moeiteloos meerdere tabs

open zou kunnen hebben staan, met ook media. Kortom: geruisloze en gestroomlijnde ervaring.

Heb eigenlijk nooit, tot zeer zeldzaam, problemen ondervonden met video's bufferen en spelen.

Met mijn oude internet verbinding.

 

Sinds ik glasvezel heb, tot mijn afgrijzen - vele filmpjes laden amper of niet eens.

Met Glasvezel zou ik full power, altijd alles, kunnen zien, zou t oké moet zijn.

Zijn er meer mensen hier met deze ervaring?

Ben heel benieuwd, want mijn internet ervaring is met 80% achteruit gegaan.

 

Groet,

 

Wouter

 

 

Glasvezel is het beste wat je kan hebben.  Dat wil niet zeggen dat er niet iets mis kan gaan. Welke snelheid zou je moeten hebben? 


Hi @W_outer! Goed dat je dit meldt. Dit zijn dan filmpjes via de webbrowser of een app als ik je goed begrijp? Als je die via de wifi bekijkt, heb je dan de Wifi Manager al eens doorlopen? Ik ben benieuwd of het daarna beter gaat.

Mocht dit bekabeld spelen, zou je dan eens een speedtest willen doen en de resultaten hier willen posten? Zorg er dan ook voor dat op het moment van de speedtest niks aan het downloaden is, of intensief van de internetverbinding gebruikmaakt. Test ook met een rechtstreekse internetkabel op het modem, dus zonder een switch o.i.d. ertussen. Ik ben benieuwd!