Skip to main content

Vooruitlopend op aanleg van glasvezel hier alvast vdsl besteld en Ziggo opgezegd (zonder overstap service aangezien ik opgezegd heb op basis van de wijziging voorwaarden).

bij de eerste bestelling pairbonding aangevraagd, echt enkele lijn bevestigd gekregen. Vervolgens telefonisch de bestelling geannuleerd en opnieuw erin laten zetten met pairbonding. Dit was op 29 mei met als plan datum 17 juni. Dezelfde dag een mail gekregen dat er extra onderzoek nodig is met de mededeling dat ik De e-mail met extra informatie over deze verandering en de definitieve startdatum later zou ontvangen. Gevraagd of alles goed ging en dat was zo..

echter Vorige week zag ik dat de aansluit datum zonder communicatie naar 28 juni is geschoven. Navraag telefonisch was dat er werkzaamheden aan de infra waren en dat ik moest wachten op de gereed melding, maar dat ik na heb weekend een mail moest krijgen en een monteur in kon plannen.. uiteraard geen mail gezien en ik kan nog geen monteur inplannen. Navraag bij de KS is nog steeds even afwachten, want ze zien alleen werkzaamheden aan de infra..

ik word nu toch wel zenuwachtig aangezien 30 juni ziggo stopt en ik nog steeds geen zekerheid heb dat kpn kan leveren (wat ze in het verleden al gedaan hebben) en niemand die wat meer kan vertellen.. dus ik hoop via deze weg toch wat wijzer te gaan worden…

bedankt alvast!

Hi @BramVS! Hier een andere Bram!

Ik heb voor je gekeken. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen; ik heb geen datum voor je. Infra is bezig om alles klaar te maken voor het aansluiten. Zodra dit klaar is krijg je de e-mail waarmee je de afspraak kan maken. Hoe lang dit gaat duren ligt bij de uitvoerende partij en is voor ons niet direct in te zien.

De persoon die je heeft gezegd dat de e-mail na het weekend zou krijgen was hiermee iets te optimistisch. Wel is de datum van 28 juni niet uit de lucht gegrepen. We verwachten dan ook echt de verbinding geleverd te hebben. Als er geen verwachte datum zou zijn dan zou dit leeggelaten zijn.

Per wanneer wordt Ziggo afgesloten? Of zijn die al afgesloten?


Hi @BramVS! Hier een andere Bram!

Ik heb voor je gekeken. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen; ik heb geen datum voor je. Infra is bezig om alles klaar te maken voor het aansluiten. Zodra dit klaar is krijg je de e-mail waarmee je de afspraak kan maken. Hoe lang dit gaat duren ligt bij de uitvoerende partij en is voor ons niet direct in te zien.

De persoon die je heeft gezegd dat de e-mail na het weekend zou krijgen was hiermee iets te optimistisch. Wel is de datum van 28 juni niet uit de lucht gegrepen. We verwachten dan ook echt de verbinding geleverd te hebben. Als er geen verwachte datum zou zijn dan zou dit leeggelaten zijn.

Per wanneer wordt Ziggo afgesloten? Of zijn die al afgesloten?

Helder, bedankt! Wordt alleen wat zenuwachtig van de overige reacties mbt de mail extra onderzoek ;-)

Maar dan wachten we nog maar even af. Ziggo wordt per 30-6 afgesloten, originele aanvraag datum kpn was ook vandaag 17-6. Dus het wordt nu wel erg krap (vandaar ook de zenuwen). Mocht de datum dus weer verschoven worden dan moet ik een poging doen bij ziggo om de opzegging te verschuiven of kpn annuleren. Zonder internet zitten is geen optie.


Ok, opgelost! Ik krijg net de mail binnen :-)

bedankt!


@BramVS goed nieuws, mooi weer. Wat wil je nog meer? Alvast veel plezier met de aansluiting! 🙂