Skip to main content

Toen ik net klant was bij kpn hadden ze mij alles toegestuurd, maar niets werkte van wifi. herhaaldelijk heb ik elke medewerker aan de lijn gehad en ik vermelde telkens dat het aan de modem lag, maar ik kreeg geen nieuwe toegestuurd. Ik vroeg wanneer dat ze dan zouden kunnen langskomen om dit te komen bekijken? er werd een afspraak gemaakt, als melding had ik aangegeven om zeker op die afspraak langs te komen, om het feit ik geopereerd ging worden en een familielid naar mijn huis te sturen om hun te kunnen ontvangen. Er werd die dag niemand gezien, gehoord, etc. 

 

Na lange telefoontjes frustraties heb ik toch een andere modem gekregen en  wat blijkt? de vorige was kapot.  (wat ik al vermelde van het begin) Als gevolg? Toen ik thuis was van mijn operatie had ik geen keuze om op mijn 4g te moeten werken. Mijn factuur van de gsm bedraagde +- 300 euro. Dit gingen ze vergoeden, maar op heden nog niets gezien. 

 

Dan jullie glasvezel? inderdaad schade aan een tegel, fotos werden meegestuurd.

 

vorige week kreeg ik een telefoon om op 23 /8 langs te komen om over te schakelen naar glasvezel. Ik zet mij persoonlijk die dag thuis om jullie te ontvangen, wat blijkt? was enkel om het door trekken van de kabel, wat al gebeurd was. Namelijk ben ik zelfstandig en kost mij het telkens veel geld door jullie slordigheid.

 

Natuurlijk is het aan de ene kant slim om het uit te geven aan goedkopere werkkrachten die dag en nacht moeten werken. wat ze van mij kregen was frisdrankt met het warme weer. Wat jammer is, is dat de big boss poen pakt en wij hiervan moeten afzien. 

Rijk blijft rijk en arm word armer.

 

Hopelijk krijg ik dan toch eens eindelijk reactie via hier van kpn en dat ze eindelijk eens mij terug gaan vergoeden!

 

alvast bedankt kan ik niet zeggen,

 

maar toch .. binnenkort een afspraak met de tv zender wat voor een oplichting dat kpn wel is.

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

 

 

Goedenavond @Elly_01, welkom op ons forum! Bedankt voor je bericht!
Wat een gedoe zeg met dat modem! Heb je inmiddels nog iets gehoord van mijn collega's over je vergoeding?
De snelste manier om daarover in contact te komen is overdag telefonisch op 0800-0402

De aanleg van glasvezel kan ik helaas inhoudelijk niet veel over zeggen. Dat gaat namelijk via KPNNetwerk. Dat is een eigen bedrijf met ook eigen klantenservice.


Beste Thomas,

 

Dit is geleden van Februari, als ik die nummer telkens belde werd ik van het kastje naar de muur gestuurd.

misschien moet u maar eens contact met mij opzoeken.

 

Elly Joris


Als je hierover liever telefonisch contact hebt kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402 tijdens kantooruren. Mijn collega's daar denken graag even met je mee!


Thomas,

 

dat is namelijk een probleem, met een belgisch nummer kan je geen gratis 0800 bellen, zoals ik al aangaf zeiden ze dat een belgisch nr nooit een probleem ging geven, maar blijkbaar wel..

kan jij dit eventueel doorgeven , of ik nog eens een email moet sturen met u naam erbij?

 

Elly


Vanuit het buitenland kun je ons altijd bellen op 0031612001200, als je met een buitenlands nummer in Nederland bent zou 0800-0402 ook gewoon moeten werken.
Als je een officiele klacht ingediend hebt zou je in het tekstveld je belgische nummer ook wel kwijt moeten kunnen, als men je niet heeft kunnen bereiken krijg je hun directe nummer met toegangscode.


dat is net het probleem het lukt niet met de 0800 nr en de code die ik toen heb gekregen kan je niet ingeven als je een belgisch nr hebt. en de 0031 die je opgeeft ga ik niet bellen want dan kom ik weer aan een factuur van 300 euro..

 

dus ik weet niet wat ik nog kan doen..

 

 


ik ga straks nog eens een email sturen en vermelden dat ik dit op de forum heb geplaatst en jij hebt gereageerd. misschien nemen ze dan zelf eens contact op .. ik hou je op de hoogte.


Weer word ik niet gecontacteerd. Erg is het en zou zo graag mijn geld eens terug zien he..


Hoi @Elly_01, ik kijk graag even mee naar de status van je klacht.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


beste,

 

dit is gebeurd.

 

groetjes,

elly joris

 

Admin: privégegevens verborgen


Hoi @Elly_01, ik heb je afbeeldingen even verborgen omdat daar privégegevens op staan.

Op dit moment zie ik geen klacht open staan bij ons, via www.kpn.com/klachten kun je die alsnog indienen.
Nou is dat natuurlijk lastig als je geen nederlands 06-nummer hebt maar als mijn collega's je niet kunnen bereiken sturen ze je een mail met daarin hun directe 0800 nummer met toegangscode. Vanuit België moet je die gewoon gratis kunnen bellen.

Als je klacht over de aanleg van de glasvezel gaat zul je hiervoor echt terecht moeten bij de kabelbeheerder kpnnetwerk

De telefoonkosten die je gemaakt hebt kunnen wij je helaas niet mee helpen, ook niet met een klacht.


Beste,

 

Dan houd het op, want zelfs in België kon ik de nummer niet bereiken, en de klacht zal natuurlijk wel al verwijderd geweest zijn.

Dat ze mijn telefoonkosten niet konden vergoeden terwijl het een fout is van kpn oké, maar dat ze dan de vergoeding hadden gegeven van enkele maanden gratis tv en internet.

 

toch bedankt,

elly