Skip to main content

Door toedoen van een medewerker van kpn zit ik nu zonder internet en tv. Zou pas 01-01-2021 aangesloten worden en door herhaaldelijk aan gegeven te hebben dat het niet op 16 oktober j.l. Moet gebeuren hebben ze het toch gedaan zonder medeweten van mij. Stond vrijdagochtend op en wilde gaan internetten en de lampjes brandde rood, dus geen internet . Blijkt dat een medewerker mijn contract bij Oxxio zomaar heeft opgezegd en kan daarom ook niet meer terug naar Oxxio. Kpn wil me pas 31 december weer aansluiten. Was me in het weekend een noodpakket beloofd en zou alle kosten vergoed krijgen die Oxxio claimt ivm contract breuk. Nu bel ik maandag morgen naar de klantenservices van kpn en krijg ene meneer aan de telefoon die alles ontkende en dat kpn dat de werknemers nooit bij Oxxio heeft afgezegd  en dat ik geen recht had op een noodpakket en dat ik al helemaal niets vergoed zou krijgen.(Marcel was zijn naam volgens mij).terwijl ik toch al zeker 6 verschillende medewerkers gesproken heb en die ook vonden dat er een fout was gemaakt en recht had op een noodpakket. Die man haalde het allerslechtste bij mij naar boven, wat een verschrikkelijke man is dat wist niet dat dat bestond. Maar nu zit ik al dagen lang zonder. Maar wil niks meer van kpn nooit van mijn leven niet meer zo ga je toch niet met mensen om. Ik heb geen fouten gemaakt maar kpn en die doen er dood leuk niets mee.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Buijk, welkom! Wat ontzettend rot dit zeg 😞. Ik begrijp goed dat je nu én geen diensten van KPN én geen diensten van Oxxio hebt? Of Oxxio jou weer aan kan sluiten of niet, kan ik als KPN medewerker niet bepalen. Daar kan ik weinig over zeggen, ben ik bang. Wel kijk ik graag met je mee naar wat wij voor je kunnen betekenen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? 


Leuk hè... overstappen... :wink:


Mijn postcode met huisnummer is ******

 

heb inmiddels me al aangemeld bij online.nl zal toch wat moeten want kpn doet niets voor mij, wat ik nog het ergste vind is dat ik gewoon voorgelogen ben want iederekeer werd er gezegd dat het noodpakket al verstuurd was..dus mooi niet.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Neem toch aan als er zeker driekeer is aangegeven dat je niet op 16 oktober aangesloten wilt worden en ze het als nog doen en dan ook nogeens Oxxio opzeggen zodat ik geen kant meer op kan, dat vind ik nogal erg.


heb inmiddels me al aangemeld bij online.nl zal toch wat moeten want kpn doet niets voor mij

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je op 16 oktober een nieuw abonnement bij KPN hebt besteld. Deze bestelling wordt inderdaad op 31-12-2020 geleverd. Ik begrijp dat je zolang niet zonder internet en tv wilt zitten, maar je hebt dus nu (als ik het goed begrijp) een bestelling bij KPN en bij Online.nl lopen. Dat lijkt mij niet de bedoeling. 

 


heb inmiddels me al aangemeld bij online.nl zal toch wat moeten want kpn doet niets voor mij

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je op 16 oktober een nieuw abonnement bij KPN hebt besteld. Deze bestelling wordt inderdaad op 31-12-2020 geleverd. Ik begrijp dat je zolang niet zonder internet en tv wilt zitten, maar je hebt dus nu (als ik het goed begrijp) een bestelling bij KPN en bij Online.nl lopen. Dat lijkt mij niet de bedoeling. 

 

Maar dan moet je ook kunnen zien dat niemand van KPN @Buijk heeft afgemeld bij Oxio. Want het gaat er volgens mij nu eerst om wie van de drie er zit te liegen.

KPN heeft geen email voor consumenten en heeft zelf dus besloten dat eventueel niet zo gewenste zaken in de openheid worden vermeld.  

 


@Buijk, het is inderdaad niet goed gelopen hier. Het lijkt erop dat je eerste aanvraag (van 5 oktober) eerst een leverdatum had van ‘zo snel mogelijk’. Wat dan later gewijzigd is naar 31-12 vanwege je Oxxio contractstermijn, waarbij dat dan blijkbaar toch niet helemaal goed gepakt heeft. Hoe dat precies is gegaan kan ik op dit moment ook niet achterhalen. Daarna is, op de 16e, die aanvraag geannuleerd met het idee dat de lijn dan weer vrij zou zijn voor Oxxio. En is er een nieuwe aanvraag gedaan met wel 31-12 als leverdatum. Maar ja, als Oxxio daadwerkelijk in z'n geheel beëindigd is, dan zal dat ook niet zo snel te herstellen zijn. 

Je geeft aan dat je een aanvraag bij Online hebt gedaan nu, De vraag is nu dan, wat wil je? Als je namelijk Online wilt doorzetten, dan is het belangrijk dat de aanvraag bij ons ook weer geannuleerd wordt.

Als je toch naar ons wilt, dan is het belangrijk dat de Online aanvraag geannuleerd wordt. En wij kunnen hier dan de aanvraag die nu loopt voor 31-12 dan weer annuleren en opnieuw inleggen met een ‘zo snel mogelijk’ leverdatum. Waarbij we je dan ook van een noodpakket kunnen voorzien om de tijd te overbruggen tot aan de leverdatum. 

Dus, laat weten wat je wilt, zodat we de juiste acties kunnen ondernemen.  


Hoi Erik

Heb zonet online.nl.afgezegd en wil je vragen alles zo spoedig mogelijk te regelen.en.mij.zolang een.noodpakket toe te.sturen zo dat ik weer verder.kan

Met vriendelijke groet Ad Buijk

 


Hi Ad. 

Ik heb nu een nieuwe bestelling geplaatst waarbij ik aan heb gegeven dat dit zo snel mogelijk moet gebeuren. Naast de bevestiging die je nu ontvangt zul je binnen een paar dagen de definitieve aansluitdatum ontvangen. Ik verwacht 2 november, maar wacht het mailtje af. 

Wat een noodpakket betreft, morgen vanaf 15 uur zal het voor je klaar staan bij onderstaande Albert Heijn. Vergeet niet om een geldig ID-bewijs mee te nemen. 

Albert Heijn
Heerbaan 99
6566EE Millingen aan de Rijn

Hoi Alex

 

Super bedankt


Hoi..

Heb het noodpakket gisteren geïnstalleerd alles werkt goed maar kan geen tv kijken omdat er geen abonnement bij zit. Dit geeft hij iedere keer aan kan alleen.maar de Duitse zenders kijken.

Gr. Ad

 


Hoi

Kan nog steeds geen tv kijken want krijg nog steeds een foutmelding..u hebt geen abonnement voor deze zender. Ben hier al v.a gister middag mee bezig, begin het echt.wel moe te worden nu heb ik gelezen dat jullie het Cas-nummer daarvoor nodig hebben en dat is,: *** postcode *** 

Hoop dat het spoedig wordt geregeld 

Mvrgr Ad

 


Ik heb wel iets gedaan, namelijk de betreffende afdeling gemaild om dit op te lossen, maar vervolgens jou niet geïnformeerd. Sorry daarvoor! De betreffende afdeling is er morgen pas, dus ik verwacht dat je in de loop van morgen werkende Digitenne hebt.


Ik heb inmiddels de bevestiging dat hij geactiveerd is, @Buijk!


Eindelijk werkt alles..super bedankt.


Geen probleem, excuses dat het zo lang geduurd heeft!


Hoi,

Heb weer een probleem met het installeren van de tv krijg ik iederekeer verkeerde code, heb al geprobeerd om het te resetten maar krijg dan te zien  er is een fout opgetreden, dus kan ik niet verder

Stuur me aub een nieuwe pincode.

Groetjes Ad 


Hallo,

Kom er niet uit met de helpdesk ze weten het niet meer. Volgens mijn ervaring 30 jaar, ben ik nog niet aangesloten of geactiveerd want normaal kun je dat in mijnkpn zien wat voor een abonnement je hebt en daar staat nog helemaal niets in..Heb het idee dat het met de kerst wel voor elkaar is. Alweer een domper.voor mij..jammer. Ik.stop met bellen kost.mij teveel tijd ik zie het wel een keertje 

 


Ik zie het inderdaad.. Wat ontzettend rot dit.. Ik zie dat het uitgezocht wordt door de afdeling die hierover gaat. Ik ga er dan ook vanuit dat het opgelost gaat worden. Kan je in de tussentijd de Digitenne ontvanger nog gebruiken? Excuses voor het ongemak!


Hallo,  Zit nog steeds met de vraag of Kpn de onkosten vergoed die is ontstaan door dat er door een medewerker een fout is gemaakt en ik tot december 2020 nog aan Oxxio vast zit. Dit zou wel op zijn plaats zijn als Kpn mij die onkosten zou vergoeden, want is wel een kleine 180€. Alles is hierover te lezen op dit forum, zou toch graag een reactie hierop  willen.


Ja, goed dat je me daar nog op attendeert! Ik ben er nog eens ingedoken en zie dat op de eerste bevestiging 16 oktober stond. Doordat er helaas te laat aan de bel getrokken is, is deze order te laat geannuleerd en was het kwaad al geschiedt. Daarom wil ik aanbieden om de extra gemaakte kosten te delen. Als je daarmee akkoord gaat, vergoed ik 90 euro, die op de volgende factuur in mindering gebracht worden. Laat je weten of je dit goed vindt?


Hallo, Vind ik echt te  weinig, als je 125€ bied ga ik daar mee akkoord en praten we nergens meer over want het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad, uren moeten praten met de helpdesk  en dat dagen achter elkaar. 
Ik vraag nog niet eens het volle bedrag terug, dus na al die moeite en ellende die er mee gehad heb vind ik die 125€ redelijk.

Hopelijk word er niet moeilijk over gedaan zou jammer zijn van deze nieuwe start.


Akkoord! Zoals eerder aangegeven, wordt het op de volgende factuur in mindering gebracht.