Skip to main content
Beantwoord

Veelvuldig wegvallend internet op box 12 met splitter

• July 28, 2022
  • 28 reacties
  • 726 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

Levenspiel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 30, 2022

Jammerlijk zit ik nog steeds met wegvallend internet op mijn koper aansluiting. Tot twee maal toe een afspraak ingepland om glasvezel aan te sluiten, maar helaas is beide keren de monteur niet op komen dagen. 

Monteur die de reparatie niet kan uitvoeren, omdat die niet in de wijkcentrale kan komen. Andere monteur wil koper niet repareren, omdat je glasvezel gaat krijgen. Aan de telefoon door de KPN medewerker van 0800-0402 naar KPN Netwerk 0880-063744 gestuurd en terug. En dan meermaals niet langs komen op afgesproken data om glasvezel aan te sluiten. Deze situatie begint aardig kafkaesque te worden.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Levenspiel, ik heb nog even meegekeken en volgens mijn gegevens wachten wij inderdaad nog tot KPNNetwerk klaar is. Zodra dat aangesloten is en zij dat doorgegeven hebben kunnen we gebruik gaan maken van de glasvezelaansluiting. Ik heb hier ook nog even een ticket voor aangemaakt om er naar te laten kijken. Maar in principe is het advies (zoals ik het hier heb staan) om inderdaad nog contact op te nemen met KPNNetwerk op het nummer dat je noemt om een afspraak te maken. Ik heb helaas geen inzage in hun gegevens en systemen.

In ons kennisbankartikel kun je hier nog wat achtergrondinformatie over vinden:

Levenspiel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 18, 2022

Na menig bezoek van monteurs die een stukje van de gehele aanleg deden, inclusief afspraken waarop monteurs niet kwamen opdagen. En berg brieven en nog veel meer telefoontjes  met verschillende betrokken partijen (waaronder, kpn service, glaspoort, kpn netwerk, en verschillende onderaannemers). Is het eindelijk zover dat er glasvezel is aangesloten en op locatie werkend is gekregen.

Laten we hopen dat het lang goed blijft werken!