Skip to main content

Ik gebruik de KPN thuis app. Tot voor kort, had ik daar veel instellingen. Ik zag mijn wifi versterkers erin, kon een gastenwifi aan en uit zetten etc. Sinds kort zie ik alleen mijn modus en speedtest. Alle overige opties zijn verdwenen.

Is er iets veranderd waar ik niet van op de hoogte ben? 

Hi @Youssie92, bedankt voor jouw bericht. Wat vreemd dat de opties ineens uit de KPN Thuis app zijn verdwenen. Heb je de KPN Thuis app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Mocht dat het probleem niet verhelpen, zou je dan de Experia Box en Wifi versterkers uit kunnen schakelen voor 30 seconden? Vervolgens mag je dan de Experia Box weer is aan zetten, zodra deze helemaal is opgestart, mag je de eerste versterker inschakelen en als deze is opgestart, dan mag je de volgende versterker weer aanzetten. Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Dag Ron, was we niet meer aan toe gekomen om te reageren en uit te proberen. Ik heb de wifi router gereset en alles staat weer goed in de app. Bedankt voor je hulp. Wel gek dat opeens alles verdwenen was, zoals je gastnetwerk, super wifi punten etc. Maar het werkt nu weer. Ik hou het in de gaten of dit vaker gebeurt.