Skip to main content

Geachte Dames en Heren van de Kpn.

op 15-06-2023 kreeg ik n sms van jullie dat jullie het kpn netwerk in mijn gebied gaat verbeteren in de nacht van 16-06-2023 omstreeks 00:01 uur tot 7:00 in de ochtend, opzich niks mee maar sinds vanochtend t/m nu dit tijdstip van plaatsen schijnt nog steeds een storing in mijn gebied te bestaan namelijk Achterheuvel in centrum zeist, is echt nu opgelost? Want bijna alles werkt nu normaal maar wanneer ik om n update vraag geeft het nog steeds de storing aan , laat u het mij z.s.m even weten alvast bedankt met vriendelijke groet.

Ik woon in Bosch en Duin. (Gem Zeist) ook ik zit al sinds de nacht van 16 juni j.l. zonder internet , tv en vaste lijn . Elke keer wordt de verwachte oplossing met een aantal uren uitgesteld. Daar kan men niets mee…. Een kwalijke zaak. Gelukkig kan de mobiele telefoon veel aan, maar goede service vind ik het niet


In kerckebosch nog steeds dezelfde problemen sinds 16 juni geen internet meer dus ook geen tv,nu de kids maar bezig zien te houden en hopen dat ze er niet om gaan zeuren😅net met tele2 contact gehad (unlimited telefoon abbonement) om mijn bundel op te schroeven voor tijdelijk maar die konden mij hierbij ook niet helpen(in 1 ochtend door 10gb bundel heen)


Hi, ik heb ook in centrum nog steeds last van de storing vanaf 16 juni 2023. Ze werken er niet aan in het weekend. Als je 0800 0402 belt krijg je gratis 100GB bundel erbij om internet op te vangen. Ik hoop maandag dat het weer werkt. Even lekker TV kijken zit er niet in...


@Thomas12345 kan zijn dat je modem gereset is,heb de mijne gister bedraad weer aan de praat gekregen en savonds kwam ik erachter dat t modem gereset was!

even de instellingen veranderen via kon thuis app en alles was weer in orde👌🏻


Hi allemaal, ik dit graag voor jullie na. 

Zouden jullie jullie profiel willen aanvullen? Dan kan ik namelijk specifiek op verbinding nakijken voor de mensen bij wie het niet werkt. 

Ik hoor graag van jullie. 


@Thomas12345 kan zijn dat je modem gereset is,heb de mijne gister bedraad weer aan de praat gekregen en savonds kwam ik erachter dat t modem gereset was!

even de instellingen veranderen via kon thuis app en alles was weer in orde👌🏻

Ik heb al regelmatig alles gereset, niks helpt. De site geeft op mijn adres nog steeds een storing aan.


Hi allemaal, ik dit graag voor jullie na. 

Zouden jullie jullie profiel willen aanvullen? Dan kan ik namelijk specifiek op verbinding nakijken voor de mensen bij wie het niet werkt. 

Ik hoor graag van jullie. 

Mijn profiel is als het goed is bijgewerkt. Ik kan niets verder meer aanvullen. Kun je mijn verbinding onderzoeken?


Dat kan ik, ik zie echter helemaal niets als ik je profiel open. Heb je het goed opgeslagen? 


Dat kan ik, ik zie echter helemaal niets als ik je profiel open. Heb je het goed opgeslagen? 

Net aangepast, dacht ander profiel. 


Inmiddels hebben we weer internet & tv


Ik heb bv kpn medewerkers aan de lijn gehad en ze zeiden het komt gewoon door de glasvezel externe kpn monteurs die per ongeluk op de kabels zijn gestoten en daar door storing was , maar het duurde in totaal 4 bijna 5 dagen om er achter te komen dat het dat was   Pas na dat ik voor de 4e keer had gebeld, plus ik had hun zelfs mee willen helpen in mijn vrije tijd om het mogelijk te maken, zo erg blijf ik kpn trouw.