Skip to main content

Afgelopen dagen voor mijn 84-jarige moeder diverse keren contact met uw klantenservice gehad omdat televisie en internet al een week niet werkt. da

  • om te beginnen zeer lange wachttijden

- gesprekken met een medewerker worden plotsklaps afgebroken

-geen oplossing

-medewerker verklaren je voor gek als je meld dat je met speedtest zeer langzame verbinding constateert

-drama voor oude mensen die in deze coronatijd zo wie zo weinig vertier hebben

 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @postcodehuisnummer 

Allereerst is het niet handig om je postcode als nickname te gebruiken, mensen kunnen daar misbruik van maken en het is ook tegen de forumregels.

Vertel eens welke Experiabox gebruikt wordt en welke lampjes branden er op in welke kleur?

Vul vast de klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer van je moeder in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hoi @Postcodehuisnummer, ik zie inderdaad dat je al een aantal keren contact hebt gehad. Jammer dat het nog niet zo gaat als gehoopt.  Ze blijft problemen houden met het beeld. Hiervoor is al een nieuwe ontvanger opgestuurd. Alleen dit was helaas niet de oplossing. Nu zie ik dat er door mijn collega melding is gemaakt bij de Technische Dienst. Zij gaan het nu verder uitzoeken en zullen contact zoeken. Ik hoop dan ook dat er snel duidelijkheid komt zodat jouw moeder weer fatsoenlijk tv kan kijken. 

En dan zijn er ook nog problemen met het internet? Wat is daar precies mee aan de hand? Is het modem al herstart of zelfs gereset

 

 


Ik ga er van uit dat je al een oplossing hebt gevonden, aangezien ik geen reactie meer heb gezien.