Skip to main content

Wij ervaren onderbrekingen minder vaak maar wel bijna elke dag

 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Iets specifieker, we hebben een paar maanden geleden een nieuwe Experiabox v10 en een extra wifi versterker gekregen. Zitten op een (oude) dubbele telefoonlijn, 3 meter van de Experiabox, aangesloten door een KPN monteur. Die zei, dat 1 lijn overspraak had met de andere lijn. Een 2-de monteur kwam kijken en zei, dat alles ok was. Weken gaat het goed, soms meerdere keren per dag lampje rood, internet weg. En ook lampjes groen maar geen internet .


Hallo @Jo_de_Bruin Welkom hier! Je opmerking over dat ‘rode lampje’ klinkt verontrustend. Welk lampje is dit? En welke lampjes blijven groen (of met een ander kleur)? En maak je gebruik van wifi of een bekabelde aansluiting? Ik kijk sowieso graag even mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Jo_de_Bruin Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Is alles inmiddels in orde? Kan ik nog iets voor je betekenen? Laat het gerust weten. 


Reageer